قراردادی که رسمی نشد تا صدری از پرسپولیس برود

قراردادی که رسمی نشد تا صدری از پرسپولیس برود

پایگاه خبری فوتبالی- چرا قرارداد پرسپولیس و ایرانسل نهایی نشد؟

به گزارش فوتبالی، در حالی که اواخر هفته گذشته و پیش از معرفی اعضای جدید هیات مدیره و مدیرعامل قرمزها قرار بود باشگاه پرسپولیس و شرکت ایرانسل یک قرارداد همکاری مشترک در بخش اسپانسرینگ امضا کنند اما این قرارداد امضا نشد و پس از آن سیدمجید صدری هم از سمت سرپرستی باشگاه پرسپولیس استعفا کرد.

گفته می‌شود تمامی توافقات با شرکت ایرانسل از سوی صدری انجام شده بود و او تا حدی به قطعی شدن این قرارداد اطمینان داشت که قول پرداخت 20 درصد از مطالبات بازیکنان و اعضای کادرفنی را هم به آنها داده بود اما در حالی که همه چیز نهایی به نظر می‌رسید، گویا وزارت ورزش اجازه بستن قرارداد را نداده است.

سرپرست مستعفی باشگاه پرسپولیس در یک لایو اینستاگرامی اعلام کرد ارزش این قرارداد 170 میلیارد تومان بود و در صورت قطعی شدن آن، بخش زیادی از مشکلات مالی تیم حل می‌شد. 

گفته می‌شود صدری تلاش زیادی برای عقد قرارداد با ایرانسل انجام داده و وقتی متوجه مخالفت وزارت ورزش با این قرارداد شده، به این نتیجه رسیده که حمید سجادی و همکارانش علاقه‌ای به ماندن او ندارد و به همین دلیل استعفایش را از طریق صفحه اینستاگرامش، اعلام می‌کند.

البته ایرانسل ۴۲ میلیارد تومان از طریق کارگزار پرسپولیس به این باشگاه داده بود که به منظور سهم تبلیغات محیطی سازمان لیگ به حساب این سازمان واریز شده است.

7655