رانگنیک پس از خشم رونالدو چه چیزی به او گفت؟

رانگنیک پس از خشم رونالدو چه چیزی به او گفت؟

پایگاه خبری فوتبالی - رالف رانگنیک سرمربی آلمانی منچستریونایتد گفت که اگر روزی رونالدو خودش مربی شود، درک خواهد کرد که چرا این بازییکن در بازی مقابل برنتفورد تعویض شده است.

به گزارش فوتبالی، یونایتد سعی کرد که تساوی دو بر دو مقابل استون ویلا را با پیروزی سه بر یک مقابل برنتفورد در روز چهارشنبه فراموش کند. آنتونی الانگا گل اول را برای یونایتد در نیمه دوم با پاس فرد به ثمر رساند و دقایقی بعد گرینوود گل دوم را به ثبت رساند. رشفورد نیز طلسم گلزنی خود را با گل سوم یونایتد شکست. ایوان تونی یکی از گلها را برای برنتفورد در نیمه دوم جبران کرد اما تیم رانگنیک هر سه امتیاز را کسب کرد تا به کسب سهمیه چمپیونزلیگ امیدوار بماند.

رونالدو پس از غیبت در دو بازی اخیر مقابل استون ویلا به علت مصدومیت، به ترکیب اصلی شیاطین سرخ برگشت اما به نظر می رسید که تصمیم رانگنیک در مورد تعویض کردنش با هری مگوایر در نیمه دوم به شدت او را عصبانی کرده است. رونالدو 36 ساله در واکنشی خشم آلود سوئیشرتش را به زمین کوبید و رانگنیک بعد از آن چیزی در گوش وی گفت. 

لوری ویتول خبرنگار انگلیسی حالا افشا کرده است که رانگنیک در گوش رونالدو گفته است که این تصمیم "برای صلاح تیم" بوده است. رانگنیک در این باره توضیح داد:"رونالدو گفت:" چرا من؟ چرا من را بیرون کشیدی؟" که من به او گفتم که این تصمیم برای صلاح تیم و باشگاه بوده است. شاید روزی وقتی که خودش مربی شود، این مسئله را درک کند."

رانگنیک در پایان بازی نیز رفتار رونالدو را عادی دانست و گفت:" به رونالدو گفتم که با نتیجه دو بر صفر پیش هستیم و باید از بازی ویلاپارک درس بگیریم. در پایان بازی با استون ویلا عصبانی بودم که چرا تعویض نکردم که تیم با پنج مدافع دفاع کند. امروز نیز دقیقا همان شرایط تکرار شد و نمی خواستم اشتباه را تکرار کنم. به او گفتم:"کریستیانو، گوش بده. تو 36 ساله هستی و در فرم فوق العاده ای هستی اما وقتی که سرمربی یک تیم هستی باید همه چیز را از عینک یک سرمربی ببینی." وظیفه من این است که تصمیم هایی را برای صلاح تیم و باشگاه بگیرم و امیدوارم او نیز همین تفکر را داشته باشد."

4125