ستاره پیشین تیم ملی عراق: شانسی برای صعود به جام جهانی نداریم

ستاره پیشین تیم ملی عراق: شانسی برای صعود به جام جهانی نداریم

پایگاه خبری فوتبالی- ستاره سابق تیم ملی عراق و عضو تیم قهرمان جام ملت‌های ۲۰۰۷ معتقد است این تیم دیگر شانسی برای صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر ندارد.

به گزارش فوتبالی، حیدر عبدالرزاق در خصوص شرایط تیم ملی فوتبال عراق در بازی‌های پیش روی مقدماتی جام جهانی 2022 قطر گفت: بعضی‌ها توهم دارند که هنوز فرصت و امید برای صعود به جام جهانی باقی است اما حقیقت این است که به دلیل آشفتگی و ناتوانی کادر اداری و قنی همچنین بی‌ثباتی تیم ملی از ناحیه بازیکنان، مربیان و مشکلات ساختاری دیگر در شرایط واقعی امروز  شانسی برای صعود نداریم.

وی افزود: باید شرایط فعلی فدراسیون و تیم ملی را بپذیریم و به مسئولان جدید فدراسیون حداقل یک سال فرصت بدهیم و بعد عملکرد آنها را مورد انتقاد یا ارزیابی قرار دهیم. ما باید خود را برای حرفه‌ای کردن فوتبال عراق آماده کنیم که البته در این بخش هم مشکلات زیادی هست. باشگاه‌ها و فدراسیون آمادگی لازم را ندارند و از امکانات و زیرساخت‌های حرفه‌ای مورد نیاز هم برخوردار نیستیم.

تیم ملی عراق هفتم بهمن‌ماه در ادامه رقابت‌های انتخابی جام جهانی برابر ایران قرار می‌گیرد و امیدوار است به جایگاه سوم جدول گروه و حضور در پلی‌آف این مرحله نزدیک شود.

۴۱۵۴