آمادگی عربستان برای میزبانی از لیگ قهرمانان آسیا

آمادگی عربستان برای میزبانی از لیگ قهرمانان آسیا

پایگاه خبری فوتبالی- فدراسیون فوتبال عربستان آمادگی خود را برای میزبانی از مسابقات لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا در چهار گروه و چهار شهر اعلام کرده است.

به گزارش فوتبالی، با توجه به ادامه برگزاری متمرکز مسابقات لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا و حضور چهار نماینده فوتبال عربستان در رقابت‌های این دوره فدراسیون فوتبال این کشور اعلام کرد آمادگی خود را برای برگزاری بازی‌های چهار گروه منطقه غرب در چهار شهر عربستان اعلام کرده است.

براین اساس عربستان که یکی از نامزدهای میزبانی از دوره آتی جام ملت‌های آسیاست اعلام کرد می‌تواند در چهار شهر ریاض، قصیم، جده و دمام مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در چهار گروه مختلف را برگزار کند و در انتظار تصمیم کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا خواهد بود.

براین اساس دو باشگاه الهلال و الشباب آمادگی خود را جهت میزبانی از مسابقات گروه‌های اول و دوم در شهر ریاض اعلام کردند. التعاون در شهر قصیم آماده میزبانی از مسابقات گروه چهارم (در صورت صعود از پلی‌آف) خواهد بود و الفیصلی در یکی از دو شهر دمام و یا جده می‌تواند میزبان مسابقات گروه پنجم باشد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا به طور معمول میزبانی مسابقات چهار گروه را به یک کشور نمی‌سپارد و این در حالی است که دیگر کشورهای غرب آسیا نیز در این مقطع آمادگی خود را برای میزبانی از بازی‌های گروه‌های مختلف اعلام خواهند کرد.

۴۱۵۴