فوری؛ ستاره سابق رئال مادرید و میلان به 9 سال حبس محکوم شد

فوری؛ ستاره سابق رئال مادرید و میلان به 9 سال حبس محکوم شد

پایگاه خبری فوتبالی - روبینیو ستاره برزیلی سابق تیم‌های میلان، رئال مادرید و منچسترسیتی به خاطر حضور داشتن در یک پرونده تجاوز جنسی، به 9 سال حبس محکوم شد. 

به گزارش فوتبالی، در سال 2013 روبینیو عضو باشگاه میلان بود و اوقات خوبی را در ایتالیا سپری می‌کرد، اما به یک دفعه همه چیز برای او تغییر کرد. گزارشات حاکی از آن است که او در همان سال در یک تجاوز گروهی به یک زن بیست و سه ساله آلبانیایی نقش داشته است. 

به نقل از مارکا، در سال 2017 دادگاه رای به زندانی شدن روبینیو داد، اما این مهاجم برزیلی دوبار درخواست تجدید نظر به دادگاه ارائه داد و به همین خاطر این پرونده تا به امروز طول کشیده بود. با این حال پس از گذشت حدودا 9 سال از آن واقعه،دادگاه رم ساعاتی پیش حکم قطعی برای روبینیو صادر کرد و حالا او باید 9 سال بعدی زندگی‌اش را پشت میله‌های زندان سپری کند. این فوتبالیست سابق دیگر هیچ حقی برای اعتراض کردن ندارد. البته هنوز مشخص نیست او که دوران محکومیتش را در زندان برزیل خواهد گذراند یا زندان ایتالیا. 

ریکاردو فالکو دوست نزدیک روبینیو نیز شرایط مشابهی دارد، اما 4 نفر دیگر قبل از شروع محاکمه از کشور ایتالیا خارج شده بودند. روبینیو که هم اکنون 37 ساله است، تا سال 2020 یعنی 3 سال بعد از حکم اول دادگاه و 7 سال پس از آن اتفاق، مشغول به فوتبال بازی کردن بود. 

4416