ادعای دیلی استار؛ ستاره فرانسوی شیاطین سرخ خواستار پیوستن به رئال مادرید

ادعای دیلی استار؛ ستاره فرانسوی شیاطین سرخ خواستار پیوستن به رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - نشریه دیلی استار مدعی است پل پوگبا ستاره فرانسوی منچستریونایتد پس از پایان قراردادش با شیاطین سرخ به رئال مادرید خواهد پیوست. 

به گزارش فوتبالی، قرارداد قهرمان جام جهانی 2018 با شیاطین سرخ در تابستان آینده به پایان می‌رسد و او هنوز هیچ گونه جواب مثبتی به پیشنهاد تمدید قرارداد من یونایتد نداده است. پوگبا 6 سال قبل به از یوونتوس جدا شد و با رقم 80 میلیون پوند به منچستریونایتد پیوست. او دوران پرفراز و نشیب زیادی را در الدترافورد سپری کرد و حالا می‌خواهد چالش جدیدی را در زندگی‌اش امتحان کند. 

به نقل از مارکا، روزچهارشنبه مدیران یونایتد جلسه‌ای برای مشخص کردن تکلیف آینده پل پوگبا برگزار کردند و در انتها به این نتیجه رسیدند که پیشنهاد بالاتری به او ندهند و اگر پوگبا مخالفت کرد، می‌تواند به صورت رایگان در ماه ژوئن از الدترافورد برود. رالف رانگنیک سرمربی موقت آلمانی نیز در آخرین مصاحبه خود اذعان کرد که می‌خواهد از پوگبا در ترکیبش استفاده کند و اصلا کاری به وضعیت قراردادش ندارد. 

پوگبا 10 هفته گذشته را خاطر مصدومیت از ناحیه ران پا از دست داد و گفته می‌شود که به زودی به تمرینات بازخواهد گشت. او در چند سال اخیر چندین بار مورد توجه سران رئال مادرید قرار گرفته و حالا دیلی استار می‌گوید او پس از پایان قراردادش، سریعا به رئال مادرید خواهد پیوست.

4416