برنامه بایرن مونیخ برای آینده لواندوفسکی؛ یا تمدید یا خروج در تابستان

برنامه بایرن مونیخ برای آینده لواندوفسکی؛ یا تمدید یا خروج در تابستان

پایگاه خبری فوتبالی - ممکن است روبرت لواندوفسکی ماشین گلزنی لهستانی در تابستان آینده توسط مدیران بایرن مونیخ به فروش برسد. 

به گزارش فوتبالی، چند روز قبل روبرت لواندوفسکی برای دومین بار پیاپی جایزه The Best را در رقابت با لیونل مسی و محمد صلاح برنده شد تا کمی از ناراحتی‌اش بابت برنده نشدن توپ طلا رفع شود. اما حالا گفته می‌شود که او آینده مبهمی در آلیانز آرنا دارد. از قرارداد لواندوفسکی با باواریایی‌ها تنها 18 ماه باقی مانده و اگر اولیور کان و حسن صالح‌حمیدزیچ کاری در این باره انجام ندهند، ممکن است جو آرام این باشگاه، ملتهب شود. 

به نقل از مارکا، بایرن می‌خواهد پیشنهاد تمدید قرارداد یک ساله با همان میزان دستمزد یا قراردادی دو ساله با کسر کردن درصدی از حقوق، به روبرت لواندوفسکی پیشنهاد دهد. این ستاره لهستانی که در حال حاضر 33 ساله است، مشتریان بزرگی دارد و ممکن است بایرن تحریک شود تا او را در تابستان به فروش برساند. 

کارل هاینتس رومنیگه، اولیور کان و حسن صالح‌حمیدزیچ مدیران بایرن می‌خواهند در آینده‌ای نزدیک برای به خدمت گیری ارلینگ هالند، ستاره نروژی بروسیا دورتموند اقدام کنند و اگر آن‌ها در این راه موفق شوند، به احتمال فراوان خروج لواندوفسکی از آلیانز آرنا اجتناب ناپذیر است. 

ترنسفر مارکت روبرت لواندوفسکی را در حدود 50 میلیون یورو ارزش گذاری کرده است.

4416