نیوکاسل به دنبال جذب هافبک ملی پوش منچستریونایتد

نیوکاسل به دنبال جذب هافبک ملی پوش منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - نیوکاسل در نظر دارد تا با جذب جسی لینگارد، هافبک انگلیسی منچستریونایتد ترکیب تیمش را برای ادامه فصل تقویت کند. 

به گزارش فوتبالی، پس از آن که نیوکاسل یونایتد به مالکیت گروه عربستانی در آمد، خیلی‌ها منتظر به دنیا آمدن یک قطب بزرگ دیگر در فوتبال انگلیس هستند و به نظر می‌رسد که آن‌ها قدم به قدم به اهداف خود نزدیک‌تر می‌شوند. در حال حاضر نیوکاسل اصلا وضعیت خوبی در جدول لیگ برتر ندارد و برای بقا می‌جنگد و مالکان عربستانی اصلا دوست ندارند تا تیم‌شان سال آینده در رقابت‌های چمپیونشیپ بازی کند، بلکه می‌خواهند با بقا در لیگ برتر انگلیس، اهداف خود را برای سال آینده و تابستان دنبال کنند. 

به نقل از مارکا، اما هدف اول این باشگاه تاریخی، ماندن در لیگ برتر است و آن‌ها با شروع پنجره نقل و انتقالات زمستانی، کیران تریپیر از اتلتیکو مادرید و لوکاس دینیه از اورتون را خریداری کردند تا در پست‌ دفاع کناری تقویت شوند و حالا می‌خواهند جسی لینگارد را به خدمت بگیرند. لینگارد پس از سپری کردن یک دوره قرضی موفق در وستهام، بار دیگر به منچستریونایتد بازگشت، اما نه در زمان سولشر و نه در زمان رالف رانگنیک به او بازی می‌رسد. 

منابع نزدیک به شیاطین سرخ نیز تائید کردند که او خواستار خروج از الدترافورد است و البته گفته می‌شود که سران نیوکاسل قصد ولخرجی برای او را ندارند و می‌خواهند با رقمی نزدیک به 25 میلیون پوند، او را به سنت جیمز پارک بیاورند.

4416