محمود فکری راهی اهواز شد

محمود فکری راهی اهواز شد

پایگاه خبری فوتبالی- محمود فکری سرمربی فصل گذشته تیم نفت مسجدسلیمان راهی اهواز شد تا بار دیگر با مدیران این باشگاه برای عقد قرارداد دور یک میز بنشیند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، به‌تازگی باشگاه نفت مسجدسلیمان با سرمربی خود یعنی فراز کمالوند به نقطه پایان همکاری رسید. بعد از اعلام رسمی پایان حضور فراز کمالوند در تیم نفت مسجدسلیمان پنج مربی برای حضور در راس کادر فنی این تیم نامشان به میان آمد که یکی از آن‌ها محمود فکری بود. محمود فکری فصل گذشته بعد از جدایی از استقلال تهران راهی نفت مسجدسلیمان شد و درنهایت موفق شد این تیم را در جدول بازیها نگه دارد. او پیش‌تر تیم نفت مسجدسلیمان را از لیگ یک به لیگ برتر رهنمون کرد و خاطرات خوبی از حضور در شهر مسجدسلیمان دارد.

جالب اینجاست محمود فکری در ابتدای فصل هم به‌عنوان سرمربی با باشگاه نفت مسجدسلیمان قرارداد امضا کرد که در ادامه به خاطره قرار دادن چند بند در قرارداد؛ ازجمله برکناری با سه باخت متوالی ترجیح داد قرارداد خود را با تیم نفت مسجدسلیمان رسمی نکند و بیرون از گود بنشیند. در صورتی که روند مذاکرات باشگاه نفت مسجدسلیمان با محمود فکری به‌خوبی پیش رود او تا ساعاتی دیگر به عنوان سرمربی جدید این تیم اعلام خواهد شد.

7474