صحبت‌های ژاوی پیش از بازی با بیلبائو/ اتمام حجت سرمربی با دمبله

صحبت‌های ژاوی پیش از بازی با بیلبائو/ اتمام حجت سرمربی با دمبله

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی اسپانیایی آبی اناری ها در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی با بیلبائو شرکت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های اسپانیایی، ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا در کنفرانس مطبوعاتی بازی با اتلتیک بیلبائو در جام حذفی که فردا از مرحله یک هشتم نهایی انجام می شود، حاضر شد. ژاوی هرناندز به وضوح گفت که دمبله تنها 2 گزینه دارد؛ یا تمدید می کند یا در زمستان باید تیم را ترک کند.

سرمربی بارسلونا به این مهاجم فرانسوی گفته که درخواست های مالی او قابل اجرا نیست و اگر تمدید نکند، باید در ادامه فصل نیمکت نشینی را تحمل کند.

ژاوی در این خصوص گفت: "یا تمدید می کنید یا باید بروید."

صحبت های ژاوی هرناندز در این نشست خبری را در ادامه می خوانید:

اتلتیک بیلبائو:

"رقیب بسیار دشوار و تهاجمی که روی توپ های دوم از ما چیزهای زیادی می خواهد. آن ها سانست، ویلیامز، مونیاین و برنگر را دارند که خیلی خوب کار می کنند. یک گروه عالی و یکی از بهترین ها در چند سال اخیر. همچنین آن ها در بازی در زمین حریف باعث اذیت تیم مقابل می شوند. می خواهیم از این بازی عبور کنیم. این بازی یکی از دشوارترین های فصل است."

نیمکت نشینی دمبله:

"این وضعیت را در نظر نمی گیریم. او یا تمدید می کند یا می رود. آن چه می توانم در مورد عثمان به شما بگویم این است که شرایط پیچیده ای است. باشگاه تصمیم گرفته اگر تمدید نکند به دنبال راه حلی باشد. برای هیچ کس آسان نیست اما متئو 5 ماه است که با بازیکن و ایجنت او مذاکره کرده و نمی توانیم بیشتر از این منتظر بمانیم. یا تمدید می کند یا باید به دنبال آن راه حل باشیم. من با او خیلی صادق بودم و شرایطی که در آن هستیم را می داند. بحث منافع باشگاه است. باید تصمیم بگیریم که چه چیزی برای باشگاه بهتر است. وضعیت را خوب درک نمی کنم زیرا او گفته می خواهد بماند و می خواهد تمدید کند اما ایجنت او حرف های دیگری می زند. ما چاره ای نداریم و به عنوان باشگاه تصمیم خواهیم گرفت. از نظر فوتبالی او می داند که ما پروژه داریم. نمی توانم اعتماد بیشتری به او بدهم زیرا او در تمام دقایقی که امکانش بوده به میدان رفته است."

دمبله می خواهد بماند اما ایجنت او باشگاه را تحریک می کند؛ چرا؟

"این برای من هم یک سوال است. دلیلش را نمی دانم. برای خودش هم سوال است. من تمام کارها را با نهایت احترام انجام می دهم و قصد بی احترامی به کسی را ندارم. او یا تمدید می کند یا دنبال راه حل هستیم. گزینه دیگری وجود ندارد."

دمبله مقابل بیلبائو بازی می کند؟

"فردا تصمیم می گیرم. اول باید آزمایشات آنتی ژن انجام شود. به چیزهای زیادی بستگی دارد. لیست را اول تکمیل می کنیم و بعد تصمیم می گیریم."

چرا دمبله نمی خواهد تمدید کند؟

"او به من گفته که می خواهد تمدید کند و می خواهد ادامه دهد. این سوال من هم هست. فردا یک بازی ماورایی داریم (ژاوی معمولا از چنین اصطلاحاتی استفاده می کند و قبلاً هم برای پیروزی مقابل لینارس آن را یک پیروزی ایمانی - اعتقادی دانسته بود). دو راه حل داریم. یا تمدید یا خروج از باشگاه.

بازیکنان در جایی بازی می کنند که می خواهند. پرونده دمبله پیچیده است زیرا مدت هاست در حال گفت و گو هستیم و حالا به نقطه ای رسیدیم که باید باشگاه تصمیم بگیرد. شرایط حقوقی باعث محدودیت های ما شده است. بازیکن هم باید به فکر باشگاه باشد."

ناامیدی از دمبله؟

"نه نه اصلاً. چیزی دیگری ندارم. این آخرین گزینه برای دمبله است. فکر می کنم واضح گفتم (احتمالا آخرین بازی).

کمپین علیه بوسکتس:

"هیچ نتیجه ای ندارد. از من و بازیکنان هم انتقاد می کنند. این بارسلونا است. برای من بوسکتس در داخل و خارج از زمین بسیار ضروری است. او بازیکنی عالی است و به تیم تعادل می دهد. او می داند اشتباه کرد اما نمی توانیم کیفیتش را انکار کنیم و مهره مهمی برای ماست و این بیشتر به خاطر سبک بازی ماست. او در پست خودش یکی از بهترین های جهان است."

دنی آلوز، شش ماه یا بیشتر؟

"به عملکرد بستگی دارد. دنی خیلی خوب است. بعد از شکست مقابل رئال مادرید همه چیز سیاه به نظر می رسد و فقط نیمه خالی لیوان دیده می شود. اما نکات مثبت هم هست. دنی مهم است و تا پایان فصل همین طور خواهد بود. بعداً تصمیم می گیریم که آن هم به عملکرد بستگی دارد."

تمدید با آرائوخو:

"اولویت ماست. او شخصیت برنده و مثبتی دارد. مدافع فوق العاده ای است. امیدوارم هر چه سریع تر به توافق برسند زیرا بسیار ضروری است. رونالد بازیکنی است که چیزهای زیادی به ما می دهد."

قوانین برای بازیکنان؟

"احترام، نگرش و همبستگی در کار. این قوانینی است که به بازیکنان منتقل کردم و باید رعایت کنند. این یک دستور است. اگر تلاش، نگرش مناسب و همبستگی نباشد، برنده شدن و کار بسیار دشوار است."

موقعیت بازی فاتی:

"بستگی به بازیکنان در دسترس دارد. او می تواند در پست های دیگر هم بازی کند. به عنوان وینگر می تواند سازگار شود. سریع است و در عمق خوب حرکت می کند. خیلی کم بازی کرده و ما باید مراعات کنیم تا دوباره از دستش ندهیم. او یک ستاره درونش دارد. او گلزنی در درونش هست و می تواند تفاوت ساز شود. داشتن او یک امتیاز است."

9404