تغییر نظر مونیخی‌ها نسبت به هافبک فرانسوی/ قرارداد تولیسو تمدید می‌شود؟

تغییر نظر مونیخی‌ها نسبت به هافبک فرانسوی/ قرارداد تولیسو تمدید می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی - بایرن مونیخ ممکن است موضع خود در مورد آینده‌ی کورنتین تولیسو را تغییر دهد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌ی آلمانی کیکر، کورنتین تولیسو، هافبک ملی پوش فرانسوی تنها تا پایان فصل جاری با باواریایی ها قرارداد دارد و البته طبق قانون از ابتدای سال 2022 میلادی می تواند با تیم های خواهانش مذاکره و توافق کند. ماه گذشته، بایرن مونیخ به صراحت اعلام کرد که قصدی برای تمدید قرارداد کورنتین تولیسو ندارد. با این حال، اکنون به نظر می رسد که این ایده در حال تغییر باشد.

در جریان پیروزی چهار بر صفر مقابل کلن، تولیسو توانست گلی زیبا به ثمر برساند و بار دیگر نشان داد که حضورش در ترکیب خصوصاً در موارد غیبت لئون گورتزکا چقدر اهمیت دارد.

طبق گزارش کیکر، سران بایرن مونیخ نیم نگاهی به تمدید قرارداد تولیسو دارند. تولیسو در زمان پیوستنش به باواریایی ها رکورد نقل و انتقالاتی باشگاه را شکست و اگر مصدومیت های ناگوار و بد موقع گریبان‌گیر او نمی شد، ممکن بود این ملی پوش فرانسوی بیشتر و بهتر خودش را در تیم جای بیاندازد.

یکی دیگر از علل تغییر دیدگاه بایرن مونیخ، همچنین به جلوگیری از خروج رایگان تولیسو مربوط است. همانند نیکلاس زوله، کورنتین تولیسو نیز در صورت عدم توافق، در فصل تابستان آینده رایگان مونیخ را ترک می کند و سران تیم مونیخی نمی خواهند موقعیت دیگری نظیر تجربه‌ی داوید آلابا ایجاد شود.

پس از ضرر و زیان های مالی ناشی از بیماری کرونا، طبیعتاً ارائه‌ی پیشنهادی مناسب به کورنتین تولیسو برای باشگاه باواریایی دشوار خواهد بود اما در صورتی که سران بایرن مونیخ به این نتیجه برسند که تولیسو ارزش این ریسک را دارد، حداقل برای جلوگیری از خروج رایگان این بازیکن، قرارداد او را تمدید می کنند؛ خصوصا آن که سرمربی تیم نیز به سبک بازی هافبک فرانسوی اعتقاد دارد و البته گورتزکا، هافبک اصلی تیم هم به سبب مصدومیت فعلاً دور از ترکیب است.

9404