علاقه میلان به انتقال قرضی مدافع تاتنهام/ لندن تا دوشنبه جواب می‌دهد

علاقه میلان به انتقال قرضی مدافع تاتنهام/ لندن تا دوشنبه جواب می‌دهد

پایگاه خبری فوتبالی - طبق آخرین گزارش های خبرنگار سرشناس ایتالیایی، مقامات باشگاه میلان درخواست به خدمت گرفتن مدافع تاتنهام را به سران این باشگاه انگلیسی ارائه داده اند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از جیانلوکا دی مارتزیو، این خبرنگار سرشناس حوزه‌ی نقل و انتقالات فوتبال اروپا در دی مارتزیو گپ که به صورت زنده عصر روز گذشته در شبکه تلویزیونی اسکای اسپورتس ایتالیا پخش شد، به آخرین وضعیت بازار نقل و انتقالات میلان پیرامون جذب یک مدافع میانی پرداخته است.

این ژورنالیست ایتالیایی چنین می گوید که میلان رویای جذب اسون بوتمان را دارد اما عملیات بسیار دشواری است و به همین دلیل، میلان درخواست قرض گرفتن جفت تانگانگا، مدافع تاتنهام را ارسال کرده است.

فابیو پاراتیچی، مدیر ورزشی باشگاه تاتنهام به باشگاه میلان اعلام کرده که آن ها باید حداقل تا روز دوشنبه برای دریافت پاسخ صبر کند، به این دلیل که آن ها به مصاف لستر سیتی و چلسی خواهند رفت. علاوه بر این آن ها باید بدانند که مدت ریکاوری کریستین رومرو چه مدت خواهد بود.

بنابراین پاسخ نهایی در روز دوشنبه داده خواهد شد و این پاسخ به وضعیت بدنی و آسیب دیدگی و سلامتی کریستین رومرو، مدافع سابق آتالانتا و کنونی تاتنهامی ها بستگی دارد.

مدیران باشگاه میلان ایتالیا در فصل نقل و انتقالات زمستانی در ژانویه‌ی جاری، تلاش خود را کرده اند تا یک مدافع میانی با کیفیت برای تیم استفانو پیولی در رقابت های نیم فصل دوم سری آ جذب کنند. به خصوص که آن ها سیمون کیائر، مدافع ملی پوش دانمارکی خود را نیز به دلیل آسیب دیدگی نسبتاً طولانی مدت از دست داده اند.

9404