علاقه چهار باشگاه اروپایی به جذب مدافع ملی‌پوش بایرن‌مونیخ

علاقه چهار باشگاه اروپایی به جذب مدافع ملی‌پوش بایرن‌مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی - طبق آخرین گزارشات منتشر شده در رسانه های اروپایی، چهار باشگاه این قاره علاقه مند به در اختیار گرفتن مدافع سنگالی باواریایی ها هستند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های آلمانی و همچنین نشریه‌ی فوت مرکاتو، بسیاری از کارشناسان از وجود آینده ای درخشان برای بونا سار در بایرن مونیخ مردد هستند. بونا سار البته خودش به ندرت در مورد این موضوع اظهار نظر کرده و به دنبال تمرین کردن و افزایش کیفیتش بوده است. با این حال، طبق گزارش فوت مرکاتو چهار باشگاه به این مدافع هافبک سنگالی علاقه مند هستند.

دو باشگاه در ایتالیا و دو باشگاه در فرانسه علاقه مند به جذب بونا سار هستند. رم و جنوا در سری آ و لیل و بوردو در لوشامپیونه به دنبال جذب این بازیکن می باشند.

بونا سار در حال حاضر به همراه سنگال در جام ملت های آفریقا حضور دارد و در هر دو دیدار کشورش حضوری تقریباً کامل در زمین داشته است.

اگر این بازیکن بتواند عملکرد خوبی در این تورنمنت داشته باشد، ممکن است اتفاقات جدیدی برای آینده‌ی او رقم بخورد.

این بازیکن در فصل نقل و انتقالاتی تابستان گذشته نیز مد نظر چند باشگاه قرار داشت اما هیچ علاقه ای برای ترک مونیخ نشان نداد. با این حال، با توجه به کیفیت بالاتر تیم های خواهان وی، ممکن است او نیز به جمع بازیکن های جدا شده‌ی بایرن مونیخ در فصل تابستان آینده بیپوندد.

9404