سه انتقالی که میلان در آخرین هفته ژانویه تکمیل خواهد کرد

سه انتقالی که میلان در آخرین هفته ژانویه تکمیل خواهد کرد

پایگاه خبری فوتبالی - یک منبع ایتالیایی گزارش داده است که به احتمال فراوان روسونری در آخرین روزهای پنجره‌ی نقل و انتقالات زمستانی سه انتقال را نهایی خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌ی میلان نیوز ایتالیا، مدیریت روسونری به احتمال فراوان در هفته پایانی بازار نقل و انتقالات زمستانی سه عملیات را تکمیل خواهد کرد که به شرح زیر می باشد.

نخست، تکمیل انتقال یک مدافع میانی می باشد و در صورتی که فرصت مناسبی فراهم شود، برای آن اقدام خواهند کرد. بازیکنی که جذب خواهد شد، مدافعی می باشد که از مدت ها قبل آن را زیر نظر گرفته اند اما هنوز نامش در رسانه ها مطرح نشده است.

میلان مدافعی می خواهد که برای سیستم استفانو پیولی مناسب باشد؛ کسی که علاوه بر دفاع کردن به مانند فیکایو توموری بتواند در فاز بازی‌سازی نیز شرکت و دخالت کند.

دومین عملیات مربوط به خروج ساموئل کاستیخو می باشد که تحسین کنندگانی از لیگ های اسپانیا و فرانسه دارد و در پایان انتظار می رود تا میلان قرارداد پلگری را دائمی کند و او را برای نیم فصل دوم رقابت های سری آ سریعاً به تیم تورینو قرض بدهد.

به نظر می رسد که کماکان به خدمت گرفتن یک مدافع میانی با کیفیت، هدف مدیران روسونری در بازار نقل و انتقالات زمستانی در ژانویه‌ی جاری باشد.

9404