اعتراض هواداران یوونتوس در شبکه‌های اجتماعی: ربیچ هم باید جریمه شود

اعتراض هواداران یوونتوس در شبکه‌های اجتماعی: ربیچ هم باید جریمه شود

پایگاه خبری فوتبالی - دوشنبه گذشته برای روسونری با جنجال های فراوان و به سختی سپری شد. جایی که آن ها پس از تدارک حملات فراوان سرانجام با پاس ربیچ توسط مسیاس به گل رسیدند اما با اعلام داور مبنی بر وقوع خطا مواجه شدند تا به موجب آن گل میلان نیز مردود شود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، میلان و رسانه های ورزشی ایتالیا بر این باورند که داور باید کمی صبر می کرد تا در صورت نتیجه ندادن حمله‌ی میلان، خطا بر روی ربیچ را سوت می زد.

پس از این رخداد، آنته ربیچ که از این تصمیم داور متعجب بود با دستان خود صورت داور را به نشانه خواهش برای عوض کردن تصمیم لمس کرد. با این وجود داور حتی کارت زردی برای ربیچ در نظر نگرفت.

این تصویر در فضای مجازی به خصوص برای هواداران یوونتوس بسیار مورد توجه قرار گرفت و آن ها بر این باورند که این حرکت ربیچ هیچ تفاوتی با حرکتی که بونوچی در هفته گذشته برابر اینتر در سوپر کاپ ایتالیا انجام داد، ندارد.

در حالی که انتظار می رفت لئوناردو بونوچی با محرومیت روبرو شود، اما تنها مجبور به پرداخت یک جریمه 10 هزار یورویی شد. حالا هواداران یوونتوس هم انتظار همین برخورد را با آنته ربیچ دارند.

در زیر بخشی از واکنش هواداران یوونتوس به این موضوع را مشاهده می کنید:

در توییتی، یک هوادار یووه چنین می گوید: "مشکل وقتی است که یوونتوس باشی و برای میلان مشکلی وجود ندارد."

هوادار دیگری چنین می گوید که باورش نمی شود که هیچ اقدامی علیه ربیچ انجام نشده و سری آ اگر به یک چیز نیاز داشته باشد آن ثبات در تصمیم گیری هاست و آن ها نباید برای باشگاه های خاص قوانین را تغییر بدهند.

نمونه دیگری از این نوع توئیت ها را در ادامه مشاهده می کنید:

لازم به ذکر است که میلان در دیدار بعدی خود در سری آ می بایست به مصاف یوونتوس برود.

9404