فایل صوتی جنجالی: مندس می‌خواست ستاره پرتغالی را به منچسترسیتی ببرد

فایل صوتی جنجالی: مندس می‌خواست ستاره پرتغالی را به منچسترسیتی ببرد

پایگاه خبری فوتبالی - ژرژ مندس ایجنت سرشناس می خواست ژائو فلیکس را در تابستان 2019 به منچسترسیتی ببرد چرا که فایل های صوتی لو رفته نیز این را نشان می دهد.

به گزارش فوتبالی، فلیکس پس از فصلی درخشان در بنفیکا و ثبت 20 گل در 43 بازی مورد توجه باشگاه های بزرگ اروپا قرار گرفته بود. در نهایت اتلتیکو با پرداخت 120 میلیون یورو توانست  فلیکس را بخرد و شماره هفت گریزمان را به تن وی بپوشاند اما فلیکس در دو سال و نیم حضور در اتلتیکو با ثبت فقط 22 گل در 94 بازی عملکرد جالبی نداشته است و به نظر می رسد که این بازیکن 22 ساله نتوانسته با سبک دیگو سیمئونه هماهنگ شود.

حالا فایل صوتی لو رفته از ژرژ مندس ثابت می کند که مندس قصد انتقال فلیکس به منچسترسیتی را داشته است. ایجنت سرشناس پرتغالی این فایل صوتی را به برونو ماروتا مدیر آکادمی بنفیکا فرستاده بود. مندس در این فایل صوتی می گوید:" مدیر بنفیکا اصرار دارد که پیشنهادهای 120 میلیون یورویی برای ژائو بیاورم و تا کنون چهار پیشنهاد آورده‌ام. اما در حال حاضر یک مشکل وجود دارد و آن هم این است که ژائو فقط می تواند یکی را انتخاب کند. یکی از پیشنهادها 120 میلیونی است (اتلتیکو) و پیشنهاد دیگر این است که یک سال دیگر در بنفیکا بماند. بهترین گزینه برای ژائو فلیکس می تواند منچسترسیتی با گواردیولا باشد."

فلیکس نتوانسته در اتلتیکو جا بیافتد و به طور مثال حضور سه دقیقه ای او در مقابل والنسیا این بازیکن و وکیلش ار به شدت عصبانی کرد. 

4125