غیبت دو ستاره کلیدی رئال مادرید در جام حذفی

غیبت دو ستاره کلیدی رئال مادرید در جام حذفی

پایگاه خبری فوتبالی - تیبو کورتوا به علت مشکلات شخصی و کریم بنزما به علت مصدومیتی جزئی غایبان سرشناس رئال مادرید در لیست بازی جام حذفی اسپانیا مقابل الچه خواهند بود.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید پس از قهرمانی سوپرجام اسپانیا باید پنجشنبه در ورزشگاه مارتینز والرو در یک هشتم نهایی کوپا دل ری به مصاف الچه بروند تا در صورت پیروزی بتوانند به جمع هشت تیم برتر مسابقات راه پیدا کنند. بارسلونا نیز در همین مرحله باید در خانه بیلبائو بازی می کند. قرعه کشی یک چهارم نهایی جمعه ظهر در مقر فدراسیون فوتبال اسپانیا برگزار خواهد شد.

رئال مادرید در حالی به مصاف الچه می رود که به جز کورتوا و بنزما پنج غایب دیگر هم در این بازی دارد: ادر میلیتائو به علت محرومیت به خاطر کارت قرمزش مقابل بیلبائو این بازی را از دست داده و دنی کارواخال به علت ابتلا به کرونا و مارکو آسنسیو، خسوس وایخو و ماریانو دیاز به علت مصدومیت نمی توانند بازی کنند. ماریو گیلا مدافع میانی آکادمی رئال مادرید نیز شانس حضور در لیست را به دست آورده است. گرت بیل هم این شانس را دارد که اولین بازی خود در رئال مادرید را پس از 144 روز داشته باشد.

لیست رئال مادرید برای بازی در زمین الچه بدین شرح است: لونین، فویدیاس، آلتوبه، آلابا، ناچو، مارسلو، مندی، گیلا، کروس، مودریچ، کاسمیرو، والورده، لوکاس، سبایوس، ایسکو، کاماوینگا، هازارد، یوویچ، بیل، وینیسیوس و رودریگو. 

4125