بحران شدید و ۱۰ درصدی که باز هم پرسپولیسی‌ها را راضی نمی‌کند!

بحران شدید و ۱۰ درصدی که باز هم پرسپولیسی‌ها را راضی نمی‌کند!

پایگاه خبری فوتبالی- مدیران جدید باشگاه پرسپولیس در حالی با چالشی جدی مواجه شد‌ه‌اند که باید بخش زیادی از مطالبات بازیکنان و مربیان را پرداخت کنند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری خود پس از دیدار مقابل ذوب‌آهن در پیامی به مدیران باشگاه پرسپولیس هشدار داد در صورت عدم پرداخت مطالبات بازیکنان در روزهای پیش‌رو، تیمش وارد فاز بحرانی خواهد شد.

گل‌محمدی خیلی زود و پس از این صحبت‌ها به نزدیکان خود اعلام کرد که در صورت عدم پرداخت مطالبات اعضای تیم، پس از دیدار با فولاد خوزستان از سمت خود کناره‌گیری خواهد کرد. تهدیدی که رضا درویش مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس را در روزهای آغازین کارش با چالشی جدی مواجه کرده است.

درویش که در روز معارفه خود بین اعضای تیم پرسپولیس با گلایه شدید کادرفنی و بازیکنان این تیم از شرایط مالی مواجه شده بود، در روزهای گذشته نتوانسته منبع مالی جدیدی برای پرداخت مطالبات تیم پرسپولیس پیدا کند و در این شرایط شنیده می‌شود در صورت تأمین منابع نیز قرار است تنها 10 درصد از قرارداد بازیکنان پرداخت شود.

این در حالی است که مجید صدری سرپرست پیشین باشگاه پرسپولیس به بازیکنان وعده داده بود تا هفته گذشته 20 درصد از قرارداد اعضای این تیم را پرداخت کند که این وعده عملی نشد و صدری در روزی که قول پرداخت داده بود، از سمت خود استعفا کرد و همین موضوع ناراحتی و دلخوری شدید پرسپولیسی‌ها را به دنبال داشت.

در این شرایط با توجه به فرا رسیدن نیم‌فصل لیگ برتر، شنیده می‌شود در صورتی که حتی درویش بتواند 10 درصد از قرارداد بازیکنان و اعضای تیم پرسپولیس را در روزهای پیش‌رو پرداخت کند، بازهم با اعتراض سرخپوشان مواجه خواهد شد و آنها توقع پرداخت حداقل 20 تا 30 درصدی از مدیران باشگاه پرسپولیس دارند. مبلغی که تأمین منابع آن از سوی درویش بسیار سخت به نظر می‌رسد و همین موضوع آژیر خطر را در اردوگاه سرخ‌ها به صدا درآورده است.

نکته جالب در خصوص باشگاه پرسپولیس این است که در شرایط بحرانی این تیم ظاهراً هیچ یک از اعضای هیئت مدیره این باشگاه که به تازگی از سوی وزارت ورزش منصوب شده‌اند، نتوانسته‌اند راهکاری برای خروج از این شرایط ارائه دهند.

7474