حمله تند مدیر اجرایی دورتموند به هالند

حمله تند مدیر اجرایی دورتموند به هالند

پایگاه خبری فوتبالی - شایعات در مورد آینده ارلینگ هالند هر روز بیشتر و بیشتر می شود. بازیکن نروژی مورد توجه باشگاه هایی نظیر رئال مادرید، بارسلونا و منچسترسیتی قرار دارد و اخیرا مهاجم نروژی گفته بود که دورتموند به او فشار می آورد تا هر چه زودتر در مورد آینده اش تصمیم بگیرد.

به گزارش فوتبالی، هانس یواخیم واتزکه مدیر اجرایی دورتموند به نظر می رسد که اصلا از حرفهای هالند خوشش نیامده چرا که اعلام کرد که باشگاه آلمانی به این بازیکن اولتیماتومی نداده است. مدیر دورتموند بیان کرد:" حقیقت این است که از شنیدن چنین حرفهایی شگفت زده شدیم چرا که هنوز صحبتی با ارلینگ نداشتیم. این که بگویند دورتموند به هالند اولتیماتوم داده یک حرف مسخره است. هیچ زمانی را به عنوان محدودیت تعیین نکرده ایم."

هالند پس از دبل در مقابل فرایبورگ گفته بود:" دورتموند برای تصمیم گیری در مورد فصل بعد به من فشار می اورد اما من فقط می خواهم فوتبال بازی کنم. اما به نظر می رسد که باید به زودی تصمیم گیری کنم."

این دومین باری است که مدیران دورتموند به ستاره تیمشان می تازند. سباستین کهل مدیر فنی باشگاه دورتموند نیز گفته بود:" خبر جدیدی نیست. مکالمه ای نداشتیم. از حرفهای ارلینگ شگفت زده شدم. با او صحبت خواهم کرد و از او خواهم پرسید که چرا پس از پیروزی پرگل تیم چنین حرفهایی زده است. هیچ فشاری به او وارد نکردیم."

4125