کمالوند سوژه خنده فرزاد حاتمی شد(عکس)

کمالوند سوژه خنده فرزاد حاتمی شد(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- فرزاد حاتمی مهاجم اسبق تیم های استقلال، پرسپولیس، تراکتور و … به جدایی فراز کمالوند از نفت مسجد سلیمان واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، حاتمی که این روزها با سایپا در لیگ یک حضور دارد و به خاطر علاقه‌اش به حضور در تیمهای مختلف، لقب مارکوپولو را یدک می کشد بعد از جدایی کمالوند از تیم نفت مسجد سلیمان با انتشار یک استوری در صفحه اینستاگرامش نوشت: "اسم محمد قاضی و فرزاد حاتمی بد در رفته. 20 تیم فقط در 10 سال.مارکوپولوی ایران؛ فراز کمالوند." و با ایموجی خنده روی تصویر صفحه ویکی پدیای کمالوند به نوعی مربی‌اش در اکسین البرز را سوژه خنده کرده است.

نکته جالب توجه در مورد حاتمی این است که سابقه بازی در 16-17 تیم لیگ برتری و لیگ یکی را دارد و در 36 سالگی، امیدوار است که با سایپا به لیگ برتر برگردد.

فراز کمالوند هم رکورد عجیبی ثبت کرده و در کمتر از یکسال، روی نیمکت 4 تیم مختلف نشسته است.

او که مدیر فنی استقلال بود، این تیم را به مقصد سایپا ترک کرد اما بعد از آنکه به هر دلیلی در این تیم موفق نبود، از سایپا جدا شد و در پایان لیگ به تراکتور رفت تا رویاهایش در این تیم را دنبال کند اما قبل از شروع فصل جدید از هدایت تراکتور هم استعفا داد و راهی نفت مسجدسلیمان شد و بقیه ماجرا را هم که می‌دانید.

9697