دفاعیه ذوالفقارنسب به خاطر اظهارنظر جنجالی

دفاعیه ذوالفقارنسب به خاطر اظهارنظر جنجالی

پایگاه خبری فوتبالی- رییس هیات مدیره پرسپولیس می‌گوید او بر اساس اطلاعاتی که دریافت کرده است خبر بازگشت سرخابی‌ها به لیگ قهرمانان آسیا را در آستانه قرعه‌کشی این تورنمنت اعلام کرد.

به گزارش فوتبالی، بیژن ذوالفقارنسب در یک هفته اخیر روزهای فوق‌العاده پرخبری را پشت سر گذاشته است. جدا از انتخاب او به عنوان رئیس کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال و عضو هیات مدیره پرسپولیس در کمتر از چند ساعت، مصاحبه‌های سریالی او و البته اظهارنظرهای خاصش، مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته است.

اوج خبرسازی رئیس جدید هیات مدیره پرسپولیس شد به حضور او در برنامه صبحگاهی شبکه 2 در آستانه قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا بود که ذوالفقارنسب با اطمینان از بازگشت استقلال و پرسپولیس به آسیا خبر داد و حتی اصرارهای مجری برنامه هم نظر او را عوض نکرد اما خیلی زود مشخص شد که صحبتهای مشاور وزیر ورزش اشتباه بوده است.

ذوالفقارنسب که در این چند روز با ادبیات عجیبی پاسخ رسانه‌ها را داده، در گفت و گوی امروزش با روزنامه فرهیختگان، با همان آرامش همیشگی‌اش صحبت کرده و گفته است:" شب قبل از قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا، به من گفتند از طرف ایران در  AFC حاضر شدند و آنها را مجاب کردند که به تیم‌های ایرانی فرصتی بدهند تا بتوانند در این رقابت‌ها حاضر باشند. خب خبر خوشحال‌کننده بود و من هم فردای آن روز همین مساله را به رسانه‌ها گفتم. به من گفتند الان قرعه‌کشی انجام می‌شود که گفتم آنچه مستند است را منتشر کنید. بعد شنیدم که محرومیت قطعی است. آن روز پرسیدم شانس حضور چند درصد است که همان دوستان گفتند شما بگو 100درصد. بعدا فهمیدم در این مورد چه جنجالی صورت گرفته است."

حال این سوال مطرح می شود که چه کسی این اطلاعات را به رییس هیات مدیره پرسپولیس و مشاور وزیر ورزش و جوانان داده است تا او اینگونه در رسانه ملی با مطرح کردن آن باعث ایجاد حواشی بسیاری شود.

7655