آغاز ثبت‌نام برای خرید بلیت‌های جام جهانی/ ارزان‌ترین بلیت، ۲ میلیون تومان

آغاز ثبت‌نام برای خرید بلیت‌های جام جهانی/ ارزان‌ترین بلیت، ۲ میلیون تومان

پایگاه خبری فوتبالی- ثبت نام برای بلیت‌های جام جهانی در حالی شروع شد که ارزان ترین بلیت ۷۰ دلار است و کاهش قیمت جالب توجهی با دوره قبل دارد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تایمز، هواداران می توانند از امروز چهارشنبه برای خرید بلیت های جام جهانی قطر با قیمت هایی که برای بازدیدکنندگان از حدود ۷۰ دلار (حدود ۲ میلیون تومان) شروع می شود، ثبت نام کنند که یک سوم ارزان‌تر از مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه است.

در اولین دوره فروش که از ساعت ۱۳:۰۰ به وقت دوحه امروز (چهارشنبه) آغاز شد و در ۸ فوریه ۲۰۲۲ در ساعت ۱۳:۰۰ به وقت دوحه به پایان می‌رسد، علاقه‌مندان می توانند درخواست های بلیت خود را ارسال کنند. در این تبلیغات اولیه، تفاوتی نمی‌کند که درخواست‌ها در روز اول، آخرین روز یا هر زمان دیگری ارسال شوند، زیرا همه بلیت‌ها پس از بسته شدن دوره درخواست بلیت تخصیص می‌یابند.

ارزان‌ترین بلیت‌ها در رده چهار فقط برای ساکنان قطر، ۴۰ ریال قطر (۱۱ دلار) خواهد بود. قیمت بلیت در نظر گرفته شده ارزان ترین قیمت در جام جهانی از زمان جام جهانی ۱۹۸۶ است. 

فیفا قصد دارد ۵۰۰ میلیون دلار از سهم میزبانی و فروش بلیت جام جهانی کسب کند. اتاق هتل‌ها، آپارتمان‌ها و کشتی‌های مسافرتی از طریق یک وب‌سایت اواخر امسال در دسترس خواهند بود.

۴۱۵۴