دورتموند جانشین احتمالی هالند را پیدا کرد

دورتموند جانشین احتمالی هالند را پیدا کرد

پایگاه خبری فوتبالی - ظاهراً بروسیا دورتموند آدام هلوژک را به عنوان جانشین احتمالی ارلینگ هالند انتخاب کرده و این در حالی است که بایرن مونیخ نیز به این بازیکن علاقمند است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌ی آلمانی بیلد، مدیران بروسیا دورتموند به ارلینگ هالند، مهاجم نروژی تیم خودشان تا آخر فوریه فرصت داده‌ اند که تصمیم بگیرد آیا در پنجره‌ی نقل و انتقالات فصل تابستان پیش رو این تیم آلمانی را ترک می کند و یا فصل بعد را هم در جمع زنبورها ماندنی است؟ در صورتی که ارلینگ هالند بروسیا دورتموند را ترک کند، مسئولان وستفالن تیم را بدون مهاجم نوک نخواهند گذاشت.

طبق این گزارش، بروسیا دورتموند علاقه‌ی زیادی به آدام هلوژک دارد و در صورتی که ارلینگ هالند تیم را در فصل تابستان پیش رو ترک کند، این مهاجم نوزده ساله از اسپارتا پراگ جزو گزینه های داغ روی میز محسوب می شود که هزینه‌ی این انتقال برای سران وستفالن تقریباً مبلغی معادل با بیست و پنج میلیون یورو تخمین زده شده است.

البته از سویی دیگر بروسیا دورتموند تنها باشگاه علاقمند به آدام هلوژک نیست؛ چرا که بایرن مونیخ و حسن صالح حمیدزیچ عملکرد این بازیکن را از سال گذشته است که زیر نظر دارند. با این حال بیلد مدعی است که گزینه‌ی جذاب برای این بازیکن جانشینی ارلینگ هالند در دورتموند است.

9404