آیا پوگبا دوباره برای شیاطین سرخ بازی خواهد کرد؟

آیا پوگبا دوباره برای شیاطین سرخ بازی خواهد کرد؟

پایگاه خبری فوتبالی - رالف رانگنیک سرمربی موقت آلمانی منچستریونایتد اذعان کرد که دلیلی برای بازی ندادن به پل پوگبا، هافبک فرانسوی نمی‌بیند. 

به گزارش فوتبالی، در پایان فصل، قرارداد پوگبا با منچستریونایتد نیز به اتمام می‌رسد و قهرمان جام جهانی 2018 هنوز جواب مثبتی به پیشنهاد تمدید قرارداد نداده و اگر شرایط به همین منوال پیش رود، او به صورت رایگان در تابستان از الدترافورد خروج خواهد کرد. 

به نقل از سایت گل، از زمانی که آنتونی مارسیال درخواست خروجش را از من یونایتد اعلام کرد، رانگنیک دیگر به او میدان نداد و حالا به نظر می‌رسید که او همین کار را نیز با پل پوگبا انجام دهد، اما مربی سابق لایپزیش نظر دیگری دارد. 

"بله چرا به پل بازی ندهم؟ من حتی به نمانیا ماتیچ بازی دادم و قرارداد او نیز در شرف به پایان رسیدن است. به هر حال قرارداد من به عنوان مربی در تابستان به پایان می‌رسد. ما همگی یک هدف داریم و یک چیز می‌خواهیم. امیدواریم تا در سه الی چهار ماه آینده بتوانیم تا جایی که ممکن است، به پیروزی و موفقیت‌های گوناگون برسیم. برای من قرارداد بازیکن مهم نیست، بلکه مهم این است که خود این بازیکن بخواهد بخشی از این گروه باشد. پل بعد از مدت زیادی که بیرون از میادین بود، حالا می‌خواهد به تیم کمک کند."

4416