جلسه ویژه در ورزشگاه آزادی؛ برنامه ریزی ورود بانوان برای جشن صعود تیم ملی فوتبال

جلسه ویژه در ورزشگاه آزادی؛ برنامه ریزی ورود بانوان برای جشن صعود تیم ملی فوتبال

پایگاه خبری فوتبالی- رئیس فدراسیون فوتبال صبح امروز جلسه ای ویژه با مسئولان وزارت ورزش و ورزشگاه آزادی برگزار کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از مهر، شهاب‌الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال ساعت ۶:۳۰ صبح امروز چهارشنبه جلسه‌ای ویژه با مسئولان وزارت ورزش در ورزشگاه آزادی برگزار کرد.

در این نشست آخرین وضعیت استادیوم آزادی برای برگزاری بازی‌های تیم ملی ایران مقابل عراق و امارات مورد بازدید قرار گرفت تا عزیزی خادم با همراهی حسن کامرانی فر دبیر کل فدراسیون و مسئولان ورزشگاه آزادی توضیحاتی را درباره نحوه میزبانی در بازی‌های انتخابی جام جهانی به مدیران ارشد وزارت ورزش ارائه دهند.

در این جلسه علاوه بر بررسی مشکلات سخت افزاری قابل تعمیر در کوتاه مدت، نحوه ورود هواداران زن و مرد به ورزشگاه نیز مورد بررسی قرار گرفت.

فدراسیون فوتبال ایران آمادگی کامل خود برای حضور تماشاگران در بازی با عراق و امارات را اعلام کرده است تا با استفاده از بلیت فروشی در سامانه الکترونیکی پذیرای آنها باشد.

وزارت ورزش نیز موافقت خود را با این مساله اعلام کرده است و منتظر تصمیم گیری نهایی درباره این موضوع هستند تا جشن احتمالی صعود تیم ملی ایران به جام جهانی ۲۰۲۲ را در دیدار با عراق و امارات با حضور هواداران گرفته شود.

تیم ملی ایران هفتم بهمن ماه مقابل عراق و دوازدهم بهمن میزبان امارات در ورزشگاه آزادی خواهد بود. شاگردان دراگان اسکوچیچ با کسب ۱۶ امتیاز از ۶ بازی در صدر گروه A قرار دارند و با کسب یک پیروزی دیگر راهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر می شوند.

۴۱۵۴