ادعای رسانه‌های نزدیک به فنرباغچه؛ صیادمنش در تیم ماندنی شد

ادعای رسانه‌های نزدیک به فنرباغچه؛ صیادمنش در تیم ماندنی شد

پایگاه خبری فوتبالی- به نظر می‌رسد مسئولان باشگاه فنرباغچه، در تصمیمشان درباره اللهیار صیادمنش تجدیدنظر کرده‌اند.

به گزارش فوتبالی، بعد از پایان قرارداد قرضی این مهاجم جوان با باشگاه زوریای اوکراین، او در شرایطی به ترکیه برگشت که برخی هواداران فنرباغچه امیدوار بودند اللهیار در ترکیب تیمشان به میدان برود و قدرت هجومی فنرباغچه را افرایش دهد منتهی سیاست مدیران فنرباغچه، انتقال این بازیکن به تیم دیگری بود و از هال سیتی انگلیس و اندرلخت بلژیک به عنوان مقصد احتمالی این بازیکن نام برده شده بود.

در چنین وضعیتی، خبرهای جدید رسانه‌های ترکیه‌ای نشان می‌دهد که احتمالا صیادمنش، در فنرباغچه خواهد ماند. یکی از صفحات توئیتری هواداری فنرباغچه به این نکته اشاره کرده که مدیران این باشگاه تصمیم به استفاده از مهاجم ایرانی گرفته‌اند و فروش او به تیمهای دیگر را باید منتفی دانست و حتی تصویری از حضور اللهیار در کمپ تمرینی فنرباغچه هم منتشر شده تا مشخص شود که فعلا خبری از جدایی او از این تیم نیست.

گفته می‌شود این عکس مربوط به حضور صیادمنش در تمرین دیروز فنرباغچه است

درباره صیادمنش، این سوال هم در صفحات هواداری فنرباغچه مطرح شده که علیرغم حضور مهاجم ایرانی در تمرینات تیم، آیا او امکان بازی پیدا خواهد کرد چرا که لیست خارجی‌های این تیم تکمیل است و اگر قرار به استفاده از اللهیار باشد، باشگاه ترکیه‌ای باید با یکی از خارجی‌هایش خداحافظی کند.

اگر اشتباه نکرده باشیم، طبق قوانین سوپرلیگ ترکیه، هر تیم می‌تواند نهایتا از 14 بازیکن خارجی در فهرستش استفاده کند و در روز مسابقه هم حداقل 3 بازیکن ترکیه‌ای باید در ترکیب تیمهایشان حضور داشته باشند.

 

1984