واکنش مدیر یوونتوس به موضوع تمدید قرارداد دیبالا و حواشی آن

واکنش مدیر یوونتوس به موضوع تمدید قرارداد دیبالا و حواشی آن

پایگاه خبری فوتبالی - مدیر یوونتوس می گوید که تنها دیبالا مد نظر ما نیست و قرارداد همه را بررسی خواهیم کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، اریوابنه، مدیر اجرایی تیم یوونتوس پیش از دیدار دیشب مقابل سمپدوریا با خبرنگاران حاضر در ورزشگاه صحبت کرد و در مورد تمدید قرارداد پائولو دیبالا و سایر بازیکنان یوونتوس توضیحاتی را ارائه کرد. اریوابنه در رابطه با دیبالا گفت: "من قبلاً در مورد این موضوع صحبت کردم و گفتم که مذاکرات را در ماه فوریه ادامه خواهیم داد؛ نه تنها برای او، بلکه برای بازیکنان دیگری مانند کوادرادو، پرین، برناردسکی و دی شیلیو، این مدتی طول خواهد کشید."

مدیر اجرایی بیانکونری درباره‌ی خوشحالی دیبالا بعد از گلزنی در دیدار مقابل اودینزه گفت: "من یک کار بزرگ از تیم دیدم که با گلزنی او به اودینزه به پایان رسید. من او را تشویق می کردم. پس از آن به من در مورد جشن و خوشحالی او گفتند، اما در مورد بازیکنان اظهار نظر نمی کنم."

 اریوابنه در ارتباط با شرایط تیم نیز گفت: "در حال بررسی شرایط نهایی تیم هستیم و با کادر فنی در این رابطه صحبت کرده ایم. ترکیب کاملی در اختیار داریم و باید بر اساس شرایط بازار و تیم، تصمیم گیری کنیم."

موضوع تمدید قرارداد پائولو دیبالا، ستاره‌ی آرژانتینی بیانکونری در روزهای گذشته حواشی بسیاری داشته و باعث انتشار شایعات زیادی در خصوص آینده‌ی این بازیکن شده است.

9404