لیگ دسته سوم فوتبال کشور؛ پیروزی شهرداری رودسر مقابل شهدای بابلسر

لیگ دسته سوم فوتبال کشور؛ پیروزی شهرداری رودسر مقابل شهدای بابلسر

به گزارش خبرنگار ایرنا ، در این دیدار که عصر یکشنبه در هوای ابری و بارانی در زمین ورزشی چمن مصنوعی شهدای لنگرود برگزار شد، تیم شهرداری رودسر مقابل میهمان خود به پیروزی دو بر صفر دست یافت.
در این بازی تیم میهمان بهتر از میزبان بازی را شروع کرد، بهترین بخت گلزنی برای تیم شهدای بابلسر در دقیقه چهار بازی رخ داد که مهاجم این تیم در شرایط تک به تک با دروازه بان شهرداری رودسر نتوانست این موقعیت را تبدیل به گل کند در دقیقه هشت بازی، باز هم این تیم شهدای بابلسر مازندران بود که می توانست از میزبان پیش بیفتد اما مهاجم این تیم که تنها دروازه بان را در مقابل خود داشت، توپ را با بی دقتی به بیرون فرستاد.
در ادامه این تیم میزبان بود که بر بازی و میدان مسلط شد و بارها تا آستانه فرو ریختن دروازه میهمان پیش رفت اما نتوانست موقعیت های بدست آمده را تبدیل به گل کند، بهترین بخت طلایی برای به ثمر رسیدن گل برای تیم شهرداری رودسر در دقیقه 28 بازی روی داد اما مدافع حریف با رشادت خود را در مقابل شوت بازیکن حریف قرار داد تا مانع از فرو ریختن دروازه شان شود.
رودسری ها در دقایق 30 و 32 بازی نیز دو موقعیت عالی گلزنی را روی دروازه حریف از دست دادند تا اینکه در دقیقه 43 تیم شهرداری به گل رسید و به دنبال ارسال توپ از جناج چپ با اشتباه فاحش مدافعین حریف، توپ به رضا صداقتی رسید و این بازیکن نیز با یک ضربه بغل پا ، توپ را وارد دروازه میهمان کرد تا رودسری ها یک بر صفر پیش بیفتند، نیمه نخست با همین برتری شکننده یک بر صفر تیم میزبان پایان یافت.
با آغاز نیمه دوم باز هم این بابلسری ها بودند که بهتر از میزبان بازی را شروع کردند و برای رسیدن به گل تساوی، فشار زیادی روی دروازه میزبان ایجاد کردند اما دفاع متمرکز و چند لایه تیم شهرداری رودسر، مانع از ایجاد فرصت گلزنی شد.
تیم شهدای بابلسر برای اینکه حملات خود را روی دروازه میزبان بیشتر کند، دست به چند تعویض زد اما تلاش های آنها برای رسیدن به گل تساوی نتیجه نداد ضمن اینکه میزبان نیز در ضد حملات خطرناک ظاهر می شد، بازی دقایق پایانی خود را طی می کرد که تیم شهرداری رودسر به گل دوم دست یافت، این گل در نتیجه یک کار تیمی هماهنگ و منسجم به دست آمد و به دنبال ارسال توپ از جناح چپ روی دروازه شهدای بابلسر، شهریار ناصح پس از جا گذاشتن مدافع حریف با یک شوت زیبا و به دور از دسترس دروازه بان، به گل تبدیل کرد؛ این گل در دقیقه 87 بازی به ثمر رسید و این بازی سرانجام با برتری دو بر صفر به سود شهرداری رودسر پایان یافت.
شهرداری رودسر با این برد 10 امتیازی شد و تیم شهدای بابلسر در امتیاز 9 باقی ماند.
رحمان ذوالقدر نماینده فدراسیون فوتبال کشور حاضر در محل مسابقه، شرایط بد جوی و نامناسب بودن زمین چمن شهرداری رودسر را از دلایل انتقال این بازی به زمین ورزشی چمن مصنوعی شهدای لنگرود اعلام کرد و گفت: با موافقت هر دو باشگاه، این بازی در زمین چمن مصنوعی شهدای لنگرود برگزار شد.
سرمربی تیم شهرداری رودسر پس از پایان بازی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان داشت: تیم ما در هر دو نیمه در آغازین بازی عملکرد خوبی نداشت و بعد از گذشت 10 دقیقه از شروع هر دو نیمه، تیم ما به خود آمد و شرایط بهتری پیدا کرد و موفق شدیم در نیمه نخست یک گل به حریف بزنیم و چندین موقعیت گلزنی را نیز از دست دادیم.
حسین داوودی افزود: در نیمه دوم تیم حریف اقدام به ارسال توپ های بلند می کرد تا از این طریق به گل برسد اما خط دفاع ما کاملا منسجم و هماهنگ عمل کردند و ضمن اینکه ما در ضد حملات خطرناک نشان می دادیم و در این نیمه هم موفق شدیم گل دوم را وارد دروازه حریف کنیم.
مربی تیم شهدای بابلسر مازندران نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بازی برای ما اصلا راضی کننده نبود و در واقع روز بد تیم ما بود، موقعیت های زیادی داشتیم که به گل برسیم اما در ضربه های نهایی خوب عمل نکردیم.
علی اصغر آقاسی پور افزود: نمی خواهم باخت را توجیه کنم اما معتقدم داور در دقیقه 88 یک ضربه پنالتی مسلم از ما گرفت و حتی می توانستیم بازنده بازی نباشیم.
تیم شهرداری رودسر هفته آینده 22 آذرماه جاری، به مصاف تیم فرایند ری خواهد رفت.
در لیگ دسته سوم فوتبال کشور، پنج گروه 12 تیمی حضور دارند که از هر گروه، سه تیم به مرحله نهایی راه می یابند.ک/4
3019/2007

انتهای پیام /*