جام حذفی، این ورزشگاه و ساکت(عکس)

جام حذفی، این ورزشگاه و ساکت(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی نساجی امروز خاطره بهترین افتخار دوران ورزشی خود در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد را زنده کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، نساجی مازندران در شرایطی موفق شد امروز دست به کار بزرگی بزند و گل‌گهر سیرجان را با نتیجه ۳ بر یک شکست بدهد و به مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی راه پیدا کند که سرمربی قائم‌شهری‌ها سابقه موفقیت و کسب عنوان قهرمانی در این رقابت‌ها را دارد و با تجربه بیشتری تیمش را به این دیدار فرستاد.

ساکت الهامی که اکنون هدایت نساجی مازندران را برعهده دارد، دو سال قبل هدایت تراکتور را برعهده داشت که توانست در بازی فینال، استقلال را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست بدهد و قهرمانی در جام حذفی را در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد جشن بگیرد و حالا دوباره به یک برد مهم دیگر در همین استادیوم رسید.

شاگردان الهامی پس از ۹ مسابقه شکست‌ناپذیری در دیدارهای اخیرشان، امروز در رقابت‌های جام حذفی برابر گل‌گهر سیرجان قرار گرفتند و حریفی که در هفته سوم آنها را در زمین خود متوقف کرده بودند، این بار با نتیجه ۳ بر یک شکست دادند تا به جمع هشت تیم برتر جام حذفی برسند.

علاوه بر موفقیت امروز نساجی مازندران در جام حذفی، این تیم دومین پیروزی خود در دومین میزبانی‌اش در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد را به دست آورد تا احتمالا در همین استادیوم دیدارهای خانگی خود را ادامه بدهد.

1470