روش جالب لواندوفسکی برای بستن موهای دخترش!

روش جالب لواندوفسکی برای بستن موهای دخترش!

پایگاه خبری فوتبالی - در سالهای اخیر مرسوم بوده که در شوخی های شبکه های اجتماعی، تصاویری از رفتارهای عجیب پدرها با بچه های کوچکشان منتشر می کنند و در توضیح این تصاویر با شوخی می نویسند:"وقتی مامان خونه نیست" چرا که پدرها معمولا به بچه داری تسلط ندارند و به همین خاطر وقتی مادرها کنار بچه ها نیستند، ممکن است که بچه های کوچک حسابی با بی احتیاطی پدرشان آسیب ببینند.

به گزارش فوتبالی، حالا روبرت لواندوفسکی مهاجم لهستانی بایرن مونیخ که به تازگی جایزه بهترین بازیکن سال 2021 را کسب کرده، به هوادارانش نشان داده که چگونه می توان با استفاده از یک جارو برقی، موی دختربچه ها را بست!

مهاجم لهستانی بایرن مونیخ ویدیویی از خودش در کنار دختر چهار ساله اش کلارا ضبط کرده است که  موهای دخترش را درون جاروبرقی جمع آوری می کند تا راحت تر بتواند موهایش را ببندد و بدین ترتیب خیلی راحت و بی دردسر موهای دخترش را می بندد. سایت ESPN ویدیویی از این لحظه را بازنشر کرده و در توضیحش با شوخی نوشته است:" وقتی مامان خونه نیست!"

لواندوفسکی 33 ساله عادت های عجیبی دارد و به طور مثال دسر را پیش از غذا می خورد. او از سال 2013 با همسرش آنا ازدواج کرده است که به جز کلارای چهار ساله صاحب یک دختر دیگر به نام لورا هم هستند که یک سال سن دارد. روبرت در این فصل در 34 بازی خود 27 گل به ثمر رسانده است و   مهارنشدنی به نظر می رسد.

4125