آیا خود دنی آلوز مایل به عقد قرارداد با بازیکن 38 ساله خواهد بود؟

آیا خود دنی آلوز مایل به عقد قرارداد با بازیکن 38 ساله خواهد بود؟

پایگاه خبری فوتبالی - دنی آلوز ستاره 38 ساله برزیلی می‌گوید تنها در صورتی با بازیکنان 38 سال به بالا قرارداد امضا می‌کند که آن‌ها کریستیانو رونالدو، لیونل مسی، زلاتان ابراهیموویچ و یا دنی آلوز باشد. 

به گزارش فوتبالی، بازگشت دنی آلوز به بارسلونا برای خیلی از مردم یک سورپرایز بزرگ بود. او اولین خرید ژاوی پس از منصوب شدن به مقام سرمربیگری بلوگرانا بود. او پیش از بازگشت دوباره به نیوکمپ پس از 5 سال، بیش از 5 ماه بود که فوتبال بازی نکرده بود، اما خیلی سریع موفق شد جایگاه ثابتی در ترکیب ژاوی به دست بیاورد. او در دومین بازی‌اش با پیراهن آبی اناری، موفق به دادن یک پاس گل شد. 

به نقل از مارکا، یکی از انتقاداتی که به ژاوی برای خرید دنی آلوز می‌شد، 38 ساله بودن این مدافع تکنیکی بود. حالا آلوز در پاسخ به این انتقادات به رادیو کاتالونیا گفت: "آیا خودم با یک بازیکن 38 ساله قرارداد امضا می‌کردم؟ ممکن است تعلل کنم، اما اگر اسمش دنی آلوز، کریستیانو رونالدو، لیونل مسی و یا زلاتان ابراهیموویچ باشد، سریعا جذبش می‌کنم."

"دوست دارم مسی فوتبالش را در همین باشگاه به پایان برساند. حتی تمام کردن فوتبالش در نیوکمپ یک هدیه بزرگ برای اوست و باشگاه می‌تواند به حسابش برسد."

4416