توخل باز هم از صدرجدول دورتر شد؛ روزهای سیاه برای چلسی

توخل باز هم از صدرجدول دورتر شد؛ روزهای سیاه برای چلسی

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته بیست و چهارم از رقابت های لیگ برتر انگلیس، چلسی در خارج از خانه به مصاف برایتون رفت و در نهایت این بازی با تساوی یک بر یک خاتمه یافت تا چلسی باز هم امتیاز از دست بدهد و از صدر جدول لیگ برتر انگلیس دور تر شود.

به گزارش فوتبالی، در حال حاضر در کورس صدرنشینی در رقابت های لیگ برتر انگلیس منچسترسیتی صدرنشین است و هفته به هفته این صدرنشینی مقتدرانه تر می شود چرا که تیم های تعقیب کننده مثل چلسی در بازی های خود امتیاز از دست می دهند و اکنون چلسی در بازی مقابل برایتون هم امتیاز از دست داد.

چلسی در این بازی با گل دقیقه 28 حکیم زیاش از حریف خود پیش افتاد اما در ادامه کار اوضاع بر وفق مراد شاگردان توماس توخل پیش نرفت و این تیم در دقیقه 60 از برایتون گل خورد. وبستر گل برایتون را در این بازی به ثمر رساند.

اکنون چلسی با هدایت توخل در 7 بازی اخیر تنها یک برد به دست آورده است و این قضیه به خوبی نشان می دهد که روز های سیاهی برای چلسی در حال رقم خوردن است و باید دید که سرمربی آلمانی به چه شکل می تواند روند نتیجه گیری تیم خود را تغییر دهد و اوضاع برای آن ها در هفته های بعد چگونه خواهد بود.

خلاصه بازی چلسی - برایتون

1470