چند پیشنهاد بوندسلیگایی برای هافبک دانمارکی سابق تاتنهام و اینتر

چند پیشنهاد بوندسلیگایی برای هافبک دانمارکی سابق تاتنهام و اینتر

پایگاه خبری فوتبالی - کریستین اریکسن در رادار چند تیم آلمانی قرار گرفته و احتمال دارد که به فوتبال بوندسلیگای آلمان منتقل شود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های اروپایی، به نظر می رسد که کریستین اریکسن، هافبک دانمارکی سابق تاتنهام و اینتر مورد توجه چند باشگاه آلمانی قرار داشته باشد. وبسایت فوسبال ترانسفرز آلمان به نقل از چند منبع مانند تلگراف ادعا می‌کند که چند باشگاه بوندسلیگایی برای جذب کریستین اریکسن به او پیشنهاد داده‌ اند.

هافبک طراح دانمارکی که از دسامبر گذشته تا به امروز بدون باشگاه است، می‌ تواند به کمک بسیاری از باشگاه‌ های آلمانی بیاید. هافبک بیست و نُه ساله بعد از فسخ قرارداد با اینترمیلان، حالا می‌ تواند به صورت آزادانه با باشگاه‌ ها مذاکره کند. علت فسخ قرارداد کریستین اریکسن با اینترمیلان، قوانین سری آ در خصوص سلامتی این بازیکن بود. کریستین اریکسن از مشکل قلبی رنج می‌ برد اما به گفته پزشکان در حال حاضر مشکلی برای بازی ندارد.

به جز انگلیس و آلمان، چند باشگاه دیگر اروپایی هم به این هافبک دانمارکی لینک شده‌ اند.

بعد از اتفاقات ناگوار و مشکلاتی که برای کریستین اریکسن همراه با تیم ملی فوتبال دانمارک در رقابت های جام ملت های اروپا (یورو 2020) رخ داد، این بازیکن مجبور شد عمل جراحی انجام داده و یک دستگاه تنظیم کننده ضربان قلب در بدنش قرار داده است.

9404