دقیقی: باید بدانیم دیدار با استقلال برچه اساسی لغو شد

دقیقی: باید بدانیم دیدار با استقلال برچه اساسی لغو شد

پایگاه خبری فوتبالی- مدیر تیم فوتبال پیکان گفت: این حق ما است که بدانیم بر چه اساسی بازی برابر استقلال لغو شد چرا که قانون باید برای همه یکسان باشد. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، تیم فوتبال استقلال قرار بود امروز سه‌شنبه در مرحله یک هشتم‌نهایی جام‌حذفی به مصاف پیکان برود اما به خاطر تعدد بالای کرونایی‌ها در اردوی آبی‌پوشان، این جدال لغو شد.

سعید دقیقی در این خصوص، اظهار داشت: ما تنها خواهان شفاف‌سازی هستیم و می‌خواهیم به صورت صریح به ما بگویند که بر اساس چه قانونی این بازی لغو شد.

وی افزود: برای فدراسیون و سازمان لیگ احترام قائل هستند چرا که آنها زحمت زیادی می‌کشند تا مسابقات به صورت منظم برگزار شود اما این حق ماست که دلیل لغو رلا صراحتا بدانیم.

مدیر تیم فوتبال پیکان تاکید کرد: تنها خواهان اجرای عدالت هستیم. اگر سال گذشته بازی ذوب‌آهن لغو نشد اما دیدار امروز ما برگزار نمی‌شود بگویند بر اساس چه قانون و مصوبه‌ای این اتفاق رخ داده است. قانون برای همه باید یکسان باشد، نه اینکه یک تیم ته جدولی با تیم صدر جدولی تفاوت قائل شوند. 

دقیقی در پایان تاکید کرد: باز هم می‌گویم ما برای تصمیماتی که گرفته می‌شود ارزش قائل هستیم و تنها می خواهیم که در این باره شفاف‌سازی صورت بگیرد و این حق ما است.

6641