بازیکن جایگزین ارلینگ هالند برای بارسلونا مشخص شد

بازیکن جایگزین ارلینگ هالند برای بارسلونا مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - الکساندر ایساک، مهاجم باشگاه رئال سوسیه داد اسپانیا ممکن است به جمع آبی و اناری پوشان شهر بندری بارسلون ملحق شود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه‌ی اسپورت کاتالونیا، اگر بارسلونا در انتقال ارلینگ هالند، مهاجم نروژی بروسیا دورتموند در پنجره‌ی نقل و انتقالاتی فصل تابستان آینده موفق نشود و شکست بخورد، تمرکز باشگاه به سمت الکساندر ایساک، مهاجم دیگر تیم اسپانیایی یعنی رئال سوسیه داد می رود. چرا که این بازیکن نیز علاقه مند به حضور در نیوکمپ و در جمع شاگردان ژاوی هرناندز می باشد.

الکساندر ایساک در فصل نقل و انتقالات تابستان گذشته نیز قرار بود به جمع بازیکنان بارسلونا بپیوندد اما این انتقال به دلایل بروز مشکلات مالی و کمبودهای اقتصادی شکست خورد.

این مهاجم بیست و دو ساله‌ی سوئدی تبار در رقابت های این فصل لالیگا طی هفده مسابقه ای که با پیراهن باشگاه رئال سوسیه داد به میادین رفته، موفق به زدن چهار گل و ارسال یک پاس گل برای هم تیمی های خود نیز شده است. ارزش تقریبی این مهاجم سوئدی در بازار نقل و انتقالاتی مبلغی معادل با چهل میلیون یورو در سایت ترانسفرمارکت برآورد و ارزیابی شده است.

مقامات کاتالان ها از مدت ها قبل به دنبال به خدمت گرفتن ارلینگ هالند، مهاجم نروژی بروسیا دورتموند آلمان هستند ولی مشکلات موجود برای انجام این معامله، آن ها را به این موضوع وا داشته است که به فکر گزینه های جایگزین در صورت شکست در پروژه‌ی جذب مهاجم نروژی زنبورها نیز باشند.

9404