هافبک گلادباخ جدی‌ترین گزینه انتقالاتی بایرن‌مونیخ در تابستان

هافبک گلادباخ جدی‌ترین گزینه انتقالاتی بایرن‌مونیخ در تابستان

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که هافبک تدافعی گلادباخ اصلی ترین گزینه‌ی نقل و انتقالاتی بایرن مونیخ در فصل تابستان آینده باشد.

بایرن مونیخ برای فصل بعد کورنتین تولیسو را در اختیار نخواهد داشت و ممکن است نیکلاس زوله نیز به صورت رایگان باشگاه مونیخی را ترک کند.

برای جایگزینی این بازیکنان، باواریایی ها به دنبال گزینه هایی خواهند بود که همانند مارتینز قابلیت بازی در هر دو پست دفاع و هافبک را داشته باشند.

در این میان، دنیس زکریا نیز از این ویژگی برخوردار است. این بازیکن بیست و پنج ساله با توجه به فیزیک بدنی اش قابلیت حضور در مرکز خط دفاع و میانه میدان را داراست و همچنین به دلیل اتمام قراردادش با بروسیا مونشن گلادباخ، هزینه ای برای جذب روی دست بایرن مونیخ نخواهد گذاشت.

نشریه‌ی بیلد نیز تایید کرده که سران بایرن مسأله‌ی جذب دنیس زکریا را جدی تر از سایر گزینه ها پی‌گیری خواهند کرد؛ هر چند که حضور این بازیکن ممکن است تا حدودی باعث کاهش استفاده از تانگای نیانزو و مارک روکا شود.

این هافبک سوئیسی بروسیا مونشن گلادباخ از مدت ها قبل مورد توجه باشگاه های بزرگ و متمول اروپایی قرار گرفته است و حواشی نقل و انتقالاتی پیرامون این بازیکن با استعداد بسیار زیاد شده است. 

9404