لواندوفسکی: من به مسی رای دادم اما او به من رای نداد!

لواندوفسکی: من به مسی رای دادم اما او به من رای نداد!

پایگاه خبری فوتبالی - روبرت لواندوفسکی مهاجم لهستانی بایرن مونیخ با کسب جایزه بهترین بازیکن سال 2021 فیفا توانست کلکسیون افتخاراتش را تکمیل کند.

به گزارش فوتبالی، لواندوفسکی در دو سال اخیر انواع و اقسام جوایز فردی و تیمی را درو کرده است.  لواندوفسکی در مصاحبه جدیدش در این باره که تعداد عناوین و افتخارات فردی پرشمارش را در کجا نگهداری می کند، با شوخی و لبخند گفته است:" مشکل زیبایی است!"

روبرت لواندوفسکی تا کنون 33 جایزه فردی برده است که به جز توپ طلا همه جوایز ممکن را درو کرده است. لواندوفسکی با بیشترین آرای ممکن توانست جایزه بهترین بازیکن فیفا را ببرد اما نکته جالب این جا بود که مسی به او رای نداد. لئو بعد از مراسم توپ طلا گفت که روبرت لایق جایزه بوده اما نکته این جاست که برای جوایز بهترین های فیفا به امباپه، نیمار و بنزما رای داده و به مهاجم بایرن رای نداده است. لواندوفسکی در مورد رای ندادن مسی به خودش گفت:" از صحبت هایی که مسی در آن زمان در موردم داشت، خوشحال شدم هر چند که حالا شرایط کمی فرق دارد. از خودش بپرسید که چرا به من رای نداده است. فکر نمی کنم که از دست من عصبانی باشد. شاید از نظر ورزشی از جایزه من خوشحال نباشد اما از نظر شخصی با من مشکلی ندارد. البته من رای دوم خود را به او دادم (می خندد)."

لواندوفسکی در مورد یاد کردن از گرد مولر در مراسم بهترین های فیفا هم صحبت کرد:" متاسفانه او دیگر حالا میان ما نیست اما از او و همسرش تشکر می کنم. اگر الگویی مثل او نبود، نمی توانستم رکوردش را بشکنم."

4125