آشتیانی: به قول برانکو تیم مدعی نیمکت قوی می‌خواهد!

آشتیانی: به قول برانکو تیم مدعی نیمکت قوی می‌خواهد!

پایگاه خبری فوتبالی- جواد آشتیانی مربی تیم فوتبال سایپا می‌گوید سایپا با تقویت در نیم فصل می‌تواند دوباره برای بازگشت به جایگاه اصلی‌اش تلاش کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، جواد آشتیانی یکی از بازیکنان باسابقه باشگاه سایپا به شمار می‌آید که در دوران بازی علی‌رغم پیشنهاداتی که داشت، تصمیم به ماندن در جمع نارنجی‌پوشان گرفت و در همین تیم از فوتبال خداحافظی کرد.

آشتیانی حالا بار دیگر به عنوان دستیار امید رونخواه و اینبار در کسوت مربی به باشگاه محبوبش بازگشته است و پیش از بازی حساس سایپا برابر آرمان گهر در سیرجان اینطور حرف‌هایش را در رابطه با این مسابقه آغاز کرد: بازی سختی در سیرجان داریم و این دیدار یک جنگ واقعی است. آرمان گهر تیم بسیار خوبی است که دنبال ضد فوتبال نیست و مثل سایپا فوتبال بازی می کند. ما این تیم را به خوبی آنالیز و بچه ها را مهیای بازی در سیرجان کردیم و انشالله با نتیجه خوبی به تهران باز خواهیم گشت.

مربی سایپا ادامه می دهد: از لحاظ فنی و تاکتیکی در حال بهتر شدن هستیم و این میل به پیشرفت و بردن نزد تک تک بازیکنان سایپا به وضوح دیده می شود. از عملکرد بچه ها به ویژه در خلق موقعیت برابر ماشین سازی در دیدار قبلی راضی هستیم و پیروزی ۴ بر صفر نشان دهنده پیشرفت تیم است.

آشتیانی که سال ها در سایپا بازی کرده است ضمن اشاره بر لزوم تقویت تیم در نیم فصل یادآور شد: سعی می کنیم که امتیازات بیشتری را تا نیم فصل جمع کنیم تا شرایط خودمان در جدول را تثبیت کنیم. در برخی پست ها نیاز به تقویت داریم. به طور مثال روزی که به این تیم آمدیم متوجه شدیم دفاع راست نداریم و ناچار شدیم علی خدایی که مهاجم جوان و خوبی است را دو خط عقب بیاوریم و در دفاع راست استفاده کنیم.

او در همین مورد اضافه کرد: تیم سایپا به دلیل شرایط خاصی که فصل گذشته به وجود آمد و رای کمیته استیناف در خصوص بازی با پیکان، خیلی دیر و تا حدودی نامتوازن بسته شد و شاید به همین دلیل در برخی پست ها واقعا با کمبود نفر مواجه هستیم و با تغییرات و استفاده از بازیکنان در پست های غیر تخصصی تا حدودی توازن را بر قرار کردیم.

مربی سایپا در ادامه حرف‌هایش با تاکید بر این نکته که بهانه‌ای در کار آنها وجود نخواهد داشت، عنوان کرد: البته کاری به گذشته نداریم و دنبال بهانه هم نیستیم. با چشمان باز سایپا را انتخاب کردیم و  با اینکه در گذشته شرایط تیم خوب نبود، الان تعداد بازیکنان با کیفیت‌مان بیشتر شده، اما باز هم در نیم فصل برای متوازن شدن تیم نیاز به تقویت داریم. به قول برانکو تیمی که می خواهد مدعی باشد باید نیمکت قوی داشته باشد. سایپا برای قرار گرفتن در جمع مدعیان لیگ دسته اول و بازگشت به سطح اول فوتبال ایران  باید چند بازیکن جدید در نیم فصل جذب کند و انشالله با همکاری باشگاه و مدیرعامل دلسوز و زحمتکش این تیم دکتر سراجی بتوانیم با تقویت تیم در نیم فصل دوم با شرایط بهتری با مدعیان رقابت کنیم.

6641