دلداری دادن زلاتان به داوری که مرتکب اشتباهی فاحش شد

دلداری دادن زلاتان به داوری که مرتکب اشتباهی فاحش شد

پایگاه خبری فوتبالی - زلاتان ایبراهیموویچ در طول دوران فوتبالش اختلافات زیادی با داوران داشته است اما پس از شکست شب گذشته روسونری ها مقابل اسپتزیا سعی کرد که با داور مهربان باشد.

به گزارش فوتبالی، ایبراهیموویچ یکی از پنج بازیکن میلان بوده است که پس از اشتباه فاحش داور در دقایق پایانی بازی میلان و اسپتزیا در سن سیرو به او دلداری داده است. در حالی که نتیجه 1-1 در وقت اضافه مساوی بود، سرا با اعلام زودهنگام خطا روی آنته ربیچ، مهاجم میلان را گرفت. در حقیقت اگر داور سوت نمی زد و آوانتاژ می داد، مسیاس روی ریباند گل برتری را زده بود. سرا خودش هم می دانست که مرتکب اشتباه شده اما چاره ای جز این نبود که میلانی ها ضربه آزاد را بزنند که ضربه ایبرا راه به جایی نبرد. اشتباه سرا زمانی بیشتر نمود پیدا کرد که اسپتزیا در دقیقه 96 به شکلی دراماتیک توسط امانوئل گیاسی به گل رسید و پیروز شد.

گاتزتا دلوا اسپورت گزارش داد که سرا به خاطر این اشتباه توسط فدراسیون فوتبال ایتالیا با محرومیتی طولانی مدت مواجه خواهد شد. این داور با ناراحتی بازی را به پایان رساند اما ایبراهیموویچ و چهار بازیکن دیگر میلان در پایان بازی در رختکن به او دلداری دادند.

استفانو پیولی سرمربی میلان نیز تایید کرد که سرا به خاطر مردود کردن این گل از او عذرخواهی کرده است.

4125