درگیری اسماعیلی با ستاره بایرن و فرار از اخراج (عکس)

درگیری اسماعیلی با ستاره بایرن و فرار از اخراج (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- فرشید اسماعیلی خوش شانس بود که پس از بازبینی صحنه توسط کمک داور ویدیویی، کارت قرمز او به زرد تبدیل شد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، یک خطای معمولی در میانه میدان باعث شد تا فرشید اسماعیلی عصبی شده و قصد وارد کردن ضربه ای را به خاوی مارتینز داشته باشد. البته هافبک سابق استقلال در وارد کردن ضربه به بدن بازیکن سابق بایرن مونیخ ناکام بود اما داور مسابقه با یک کارت قرمز او را از زمین مسابقه اخراج کرد.

در یکی از دیدارهای هفته پانزدهم رقابت های لیگ ستارگان قطر، تیم فوتبال العربی در استادیوم سحیم بن حمد به مصاف قطر اس سی رفت. این دیدار با یک گل به سود قطر اس سی در جریان بود و العربی نیز برای زدن گل تساوی، فشار را بر روی دروازه حریف بیشتر کرده بود.

در دقیقه 77 این مسابقه و در یک چالش بر سر توپ در میانه میدان، فرشید اسماعیلی بازیکن ایرانی العربی صاحب توپ بود که با خطاهای مکرر و پشت سر هم خاوی مارتینز کنترلش را از دست داد و روی زمین افتاد. این مسئله باعث عصبی شدن اسماعیلی شد و بازیکن ایرانی العربی پس  از اینکه تعادلش را از دست داد و روی زمین افتاد، قصد داشت تا با وارد کردن ضربه ای به بازیکن اسپانیایی حریف، او را جریمه کند.

البته ضربه پای فرشید اسماعیلی به شکل جدی با بدن خاوی مارتینز برخوردی نداشت اما بزرگنمایی این بازیکن سبب شد تا سلمان فلاحی داور مسابقه با یک کارت قرمز مستقیم بازیکن سابق استقلال را از زمین بازی اخراج کند که این مسئله باعث اعتراض اسماعیلی و سایر بازیکنان العربی شد.

در این لحظه عبدالمجید الکربی کمک داور ویدیویی مسابقه پس از صحبت با داور وسط بازی، از او دعوت کرد تا برای بازبینی صحنه به کنار زمین بیاید چرا که اخراج اسماعیلی بخاطر این حرکت سخت گیرانه بوده است.

پس از آنکه سلمان فلاحی به کنار زمین رفت، صحنه پیش آمده را مورد بازبینی قرار داد و در نهایت کارت قرمز خود را پس گرفت و فرشید اسماعیلی را با یک کارت زرد جریمه کرد تا بازیکن ایرانی العربی از خطر اخراج فرار کند و تا پایان بازی در زمین مسابقه باقی بماند.

این بازی در نهایت با برتری دو بر یک قطر اس سی به پایان رسید و حتی عدم اخراج اسماعیلی نیز به العربی کمک نکرد تا این تیم بتواند از شکست فرار کند.

7474