بارسلونا وینگر فرانسوی خود را به دو باشگاه انگلیسی پیشنهاد کرد

بارسلونا وینگر فرانسوی خود را به دو باشگاه انگلیسی پیشنهاد کرد

پایگاه خبری فوتبالی - مدیریت باشگاه آبی و اناری پوشان شهر بندری بارسلون روی وینگر فرانسوی تیم خود برچسب قیمت بیست میلیون یورویی زده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه‌ اسپورت کاتالونیا، با توجه به این که عثمان دمبله، وینگر فرانسوی آبی اناری ها در حال حاضر بازیکن آزاد محسوب می شود و در تابستان می‌تواند به صورت رایگان باشگاه کاتالانی را ترک کند، بارسلونا می‌خواهد حداقل از انتقال این بازیکن ملی‌پوش مقداری پول به دست بیاورد.

همزمان این منبع کاتالونیایی مدعی است که بارسلونا عثمان دمبله را به دو باشگاه انگلیسی منچستر یونایتد و نیوکاسل یونایتد پیشنهاد داده است.

البته عثمان دمبله در همین زمان می‌تواند بدون هیچ مشکلی با باشگاه‌های دیگر مذاکره کرده و توافقنامه امضا کند و اگر چنین شود، برنامه‌های باشگاه کاتالانی خراب خواهد شد. هر چند بارسلونا نیز می‌تواند با نیمکت نشین کردن عثمان دمبله، وضعیت را برای این وینگر ملی‌پوش فرانسوی دشوار کند.

لازم به ذکر است که عثمان دمبله آخرین پیشنهاد مدیران باشگاه بارسلونا را نیز رد کرد و خواهان دریافت دستمزد سالانه مبلغی معادل با چهل میلیون یورو شده است که تقریباً می توان گفت غیر ممکن است که مسئولان باشگاه کاتالانی چنین درخواستی را قبول کنند.

9404