انتقادها از رای مسی: چرا به لواندوفسکی رای ندادی؟

انتقادها از رای مسی: چرا به لواندوفسکی رای ندادی؟

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته روبرت لواندوفسکی مهاجم لهستانی بایرن مونیخ توانست برای دومین سال متوالی جایزه بهترین بازیکن فیفا را کسب کند.

به گزارش فوتبالی، لواندوفسکی با شایستگی جایزه بهترین بازیکن فیفا را از آن خود کرد اما مثل همیشه اعلام آرای کاپیتان ها و مربیان تیم های ملی بعد از مراسم خبرساز شده و مورد توجه قرار گرفته است.

یکی از آرای بحث برانگیز مربوط به لیونل مسی بوده است. در حقیقت بازیکن آرژانتینی به ترتیب به نیمار، امباپه و بنزما رای داده و خبری از رای دادن به لواندوفسکی نیست. برخی در شبکه های اجتماعی معتقد هستند که رای مسی ریاکارانه بوده چرا که لئو بعد از دریافت توپ طلای 2021 مدعی شده بود که لواندوفسکی یا صلاح هم می توانند لایق جایزه باشند اما به هیچ کدام از این دو رای نداده است.

مسی ترجیح داده که به دو هم تیمی خود در پاریس رای بدهد و به نوعی خبری از شایسته سالاری در آرایش نیست هر چند که رای سومش تا حدودی عجیب به نظر می رسد چرا که لئو رقیب قدیمی خود در رئال مادرید یعنی بنزما را به لواندوفسکی ترجیح داده است. 

برخی شاید حق را به مسی بدهند چرا که به نظر می رسد که قصد داشته تا با رای ندادن به لواندوفسکی شانس مهاجم لهستانی را برای بردن جایزه بهترین بازیکن 2021 کمتر کند هر چند که برخی دیگر هم به صحبت های مسی پس از مراسم توپ طلا استناد می کنند. در آن زمان لواندوفسکی گفت که حس کرده که حرفهای مسی صادقانه نبوده و به نظر می رسد که حق با مهاجم لهستانی بوده است.

4125