آرای جنجالی سرمربی پرتغال که اختلافش با رونالدو را تایید کرد

آرای جنجالی سرمربی پرتغال که اختلافش با رونالدو را تایید کرد

پایگاه خبری فوتبالی - فرناندو سانتوس سرمربی تیم ملی پرتغال به نظر می رسد که به هیچ وجه رابطه خوبی با ستاره فوتبال کشورش یعنی کریستیانو رونالدو ندارد.

به گزارش فوتبالی، پس از شکست غیرمنتظره پرتغال مقابل صربستان، رونالدو به سمت سانتوس رفت و به شدت از مربی تیم ملی پرتغال به خاطر تصمیم هایش انتقاد کرد. آن شکست باعث شد تا پرتغال شانس صعود مستقیم به جام جهانی را از دست بدهد و حالا آنها در ماه فروردین کار بسیار دشواری برای صعود به جام جهانی در بازیهای پلی آف دارند چرا که احتمالا تیم ملی ایتالیا سر راهشان قرار خواهد گرفت. 

به نظر می رسد که از آن زمان به بعد رابطه رونالدو و سانتوس به شدت خراب است و حالا آرای سرمربی تیم ملی پرتغال برای بهترین بازیکن سال 2021 فیفا هم این را ثابت می کند. سانتوس به ترتیب به کانته، جورجینیو و لواندوفسکی رای داده و خبری از انتخاب رونالدو نیست. 

شاید برخی بگویند که سانتوس به دنبال شایسته سالاری بوده اما معمولا در سالهای اخیر همواره سرمربی تیم ملی پرتغال به رونالدو رای می داد و رای امسال وی به وضوح ثابت می کند که رابطه وی با  ستاره منچستریونایتد خراب شده است. باید دید که این اختلاف آیا در بازیهای بسیار مهم تیم ملی پرتغال در ماه فروردین تاثیری می گذارد یا رونالدو و سانتوس در آن زمان متحد می شوند و برای صعود تیم ملی کشورشان به جام جهانی تلاش می کنند.

4125