چرا یوونتوس آزمون را می‌خواهد؟ جانشین ایرانی موراتا و کیه‌زا

چرا یوونتوس آزمون را می‌خواهد؟ جانشین ایرانی موراتا و کیه‌زا

پایگاه خبری فوتبالی – یوونتوس جدیدترین تیمی است که در بازار شایعات نقل و انتقالاتی، مشتری مهاجم ایرانی زنیت شده است.

به گزارش فوتبالی، در حالی که سردار آزمون اینروزها در کمپ تمرینی زنیت در دوبی حضور دارد، شایعات درباره این بازیکن وارد فاز جدیدی شده و از یوونتوس به عنوان مقصد احتمالی این بازیکن در نقل و انتقالات زمستانی نام برده شده است.

طبق ادعای رسانه معتبر موندو دپورتیووی اسپانیا، حضور احتمالی سردار آزمون در یوونتوس نه تنها به معنای موافقت باشگاه ایتالیایی با جدایی آلوارو موراتا و پیوستن این بازیکن به بارسلونا است بلکه با توجه به مصدومیت  فدریکو کیه‌زا از ناحیه رباط صلیبی، یوونتوس علاقه ویژه‌ای به جذب مهاجم ایرانی زنیت دارد.

البته آزمون تنها گزینه یوونتوس نیست و مهاجمانی مثل آنتونی مارسیال، ماکسی گومز و ممفیس دپای هم به باشگاه ایتالیایی لینک شده‌اند منتهی فعلا که مذاکرات مدیران یوونتوس و زنیت درباره آزمون، در حال پیگیری است.

بر اساس خبرهایی که در رسانه‌های ایتالیایی منتشر شده، زنیت به مانند گذشته با رقمی کمتر از 5 میلیون یورو حاضر به صدور رضایتنامه مهاجم ایرانی‌اش نیست اما یوونتوس پیشنهاد دیگری به باشگاه روسیه‌ای داده که بر اساس آن مبلغی در حدود یک میلیون یورو را الان به زنیت بدهد و بقیه مبلغ هم با توجه به وضعیت آزمون در یوونتوس و نتایج این تیم، در آینده به حساب باشگاه روسیه‌ای واریز شود.

1984