پرسپولیس ۵۵۰ و استقلال ۲۰ میلیون تومان محکوم شدند

پرسپولیس ۵۵۰ و استقلال ۲۰ میلیون تومان محکوم شدند

پایگاه خبری فوتبالی- سرخابی‌های پایتخت به پرداخت مطالبات بازیکنان پیشین خود محکوم شدند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، آرای صادره کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون به شرح زیر است:

* با شکایت رضا کردان از باشگاه استقلال بابت مطالبه وجه 3 میلیارد ریالی، باشگاه استقلال به پرداخت 200 میلیون ریال و همچنین هزینه دادرسی محکوم شد.

*‌ با توجه به شکایت مهدی شریفی از باشگاه پرسپولیس بابت مطالبه وجه به مبلغ 5 میلیارد و 500 میلیون ریال، باشگاه به پرداخت این مبلغ و هزینه دادرسی در حق شاکی محکوم شد.

* مهدی نیایش بابت مطالبه 2 میلیارد ریالی از باشگاه ملوان بندر انزلی شکایت کرد و این باشگاه به پرداخت یک میلیارد و 940 میلیون ریال به انضمام هزینه دادرسی محکوم شد.

* شکایت مسعود ملکی از محمد مهدی قنبری به دلیل مطالبه وجه یک میلیارد و 270 میلیون ریالی، منجر به محکومیت قنبری به پرداخت این مبلغ به انضمام هزینه دادرسی شد.

* باشگاه ملی حفاری ایران بابت شکایت کوشا بختیاری‌زاده، محکوم به پرداخت مبلغ 240 میلیون ریال و هزینه دادرسی در حق بختیاری‌زاده شد. ضمن اینکه مازیار فرخی‌پور خواهان مطالبه به مبلغ 210 میلیون ریال شد که این مبلغ و هزینه دادرسی باید توسط باشگاه به وی پرداخت شود. باشگاه ملی حفاری محکوم به پرداخت 300 میلیون ریال و هزینه دادرسی پیرو شکایت امین جعفری‌پور در حق وی شد.

* علیرضا صرافان به دلیل مطالبه به مبلغ 250 میلیون ریال از باشگاه ایرانجوان بوشهر شکایت کرد و این باشگاه به پرداخت 150 میلیون ریال و هزینه دادرسی محکوم شد.

* علی حدادی‌فر بابت مطالبه 315 میلیون ریالی از باشگاه شهرداری بندرعباس شکایت کرد و باشگاه به پرداخت مبلغ و هزینه دادرسی محکوم شد.

7474