لقب جدید هواداران سپاهان برای سنگربان اتریشی به دلیل نمایش ضعیف

لقب جدید هواداران سپاهان برای سنگربان اتریشی به دلیل نمایش ضعیف

پایگاه خبری فوتبالی - هواداران سپاهان برای سنگربان اتریشی پر اشتباه تیمشان لقب جدیدی را انتخاب و به شدت از عملکرد وی انتقاد کردند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از خبرورزشی، در دیدار آلومینیوم اراک - سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، کریستوفر کنت اتریشی سنگربان زرد پوشان اشتباه بدی مرتکب شد تا گل تساوی را از تیم رسول خطیبی دریافت کند.
او روی یک ضربه کاشته با جایگیری اشتباه و عدم تنظیم دیواره دفاعی به راحتی دروازه‌اش گشوده شد تا صدای هواداران اصفهانی درآمده و در کانال‌های هواداری از خجالت این سنگربان درآیند!

هواداران سپاهان اعتقاد دارند با این دروازه‌بان از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا نیز صعود نمی کنند و بدترین نتایج را کسب خواهند کرد. اصفهانی‌ها برای کنت لقب جدیدی هم انتخاب کردند و به او «کنت کاریوس» می‌گویند!

کاریوس سنگربان پر اشتباه لیورپول بود که با اشتباهاتی که داشت سوژه رسانه‌ها و کاربران فضای مجازی شده بود.  اشتباه مرگبار و بزرگ کاریوس در فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید بود، او در اشتباه اول ابتدا توپ را به پای کریم بنزما زد و توپ وارد دروازه‌اش شد و سپس در دفع توپ نه چندان محکم گرت بیل، دوباره اشتباه کرد تا گل سوم حریف به ثمر برسد و رئالی‌ها به لطف این اشتباهات مرگبار قهرمان اروپا شوند.

حالا بعد از ۴ سال از فاجعه کاریوس با لباس لیورپول، کرستوفر کنت اتریشی سنگربان سپاهان اشتباهی مرتکب شد تا هواداران اصفهانی دوباره یاد سنگربان سابق لیورپول را زتده و با انتقاد از عملکرد این گلر او را به کاریوس ملقب کنند.

1470