ابراهیمی: انگیزه بازیکنان پرسپولیس با این وضعیت جای تشکر دارد/ این همه نابسمانی مدیریتی تعجب آور است

ابراهیمی: انگیزه بازیکنان پرسپولیس با این وضعیت جای تشکر دارد/ این همه نابسمانی مدیریتی تعجب آور است

پایگاه خبری فوتبالی - پیشکسوت پرسپولیس گفت: از بازیکنان باید تشکر کرد که با وجود این مشکلات با انگیزه بالایی در مسابقات ظاهر می شوند.

به گزارش فوتبالی، ناصر ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص عملکرد پرسپولیس در دیدار مقابل ذوب‌آهن در مرحله یک هشتم نهایی رقابت های جام حذفی اظهار داشت: بازی خیلی جذابی را شاهد بودیم و سرعت دو تیم در هر سه خط بسیار بالا بود. تعجب آور بود که ذوب آهن در این دیدار اصلا دفاعی بازی نکرد چون معمولا تیم های ضعیت تر مقابل تیم هایی مانند پرسپولیس و استقلال در لاک دفاعی فرو می روند.

وی افزود: ذوب آهن بازی خوبی ارائه داد و موقعیت های زیادی به دست آورد و به نظرم می توانست که یک گل به ثمر برساند. با توجه به این کادر فنی خوبی در پرسپولیس قرار دارد و آنها رفاقت خوبی با هم دارند قطعا این تیم امسال هم می تواند یکی از مدعیان قهرمانی جام حذفی باشد.

مربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس در مورد عملکرد بازیکنان خارجی این تیم که در چند دقیقه پایانی وارد زمین شدند عنوان کرد: صفروف و هنانوف چند ماهی است که در تهران حضور دارند و با تیم تمرین می کنند. این دو بازیکن دقایق کمی وارد زمین شدند و در این زمانِ کم نمی شود در مورد عملکردشان صحبت کرد. البته باشگاه می توانست که به دلیل مشکلات زیاد با این دو بازیکن قرارداد نبندد ولی به نظرم کادر فنی به خوبی بازی این دو بازیکن را زیر نظر داشت که باشگاه با آنها قرارداد بست.

ابراهیمی در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس در ادامه رقابت های خود نیاز به جذب بازیکن دارد یا خیر گفت: به دلیل این که پرسپولیس رقابت های آسیایی را از دست داده، تقویت تیم مشکل است و بازیکن پیدا نمی شود مگر آن که بازیکن خارجی بیاورند. این تیم در حال حاضر کادر خوب و موفقی دارد.

وی خاطر نشان کرد: مهم ترین مسئله پرسپولیس مسائل مالی است. بازیکنان از ابتدای فصل تا الان تنها 20 درصد مطالبات خود را دریافت کردند. از بازیکنان باید تشکر کرد که با وجود این مشکلات با انگیزه بالایی در مسابقات ظاهر می شوند. در مورد این موضوع می توان تیم صنعت نفت آبادان را مثال زد که بازیکنان به دلیل عدم دریافت مطالبات خود قادر به بازی در مقابل خیبر نبودند و این  تیم مجبور شد که از بازیکنان امید خود استفاده کند. در نهایت بازی را با نتیجه پنج بر یک واگذار کرد. 

مربی سابق تیم ملی ایران در خصوص تغییرات پی در پی مدیریتی در این باشگاه گفت: باشگاه در عرض 10 ماه 4 مدیر عامل عوض کرده که این نابسامانی تعجب آور است. از نظر من باشگاه های  پرسپولیس و استقلال همین الان مبلغ 20 میلیارد نیاز دارند تا بتوانند مشکلات خود را حل کنند. جای تشکر دارد که بازیکنان پرسپولیس با توجه به این که پاداشی هم نگرفتند چنین روحیه ای دارند و با انگیزه بالا بازی می کنند. 

1470