عکس؛ جایزه بهترین بازیکن فیفا در تخت‌خواب لواندوفسکی

عکس؛ جایزه بهترین بازیکن فیفا در تخت‌خواب لواندوفسکی

پایگاه خبری فوتبالی - روبرت لواندوفسکی مهاجم لهستانی بایرن مونیخ هر چند که توپ طلا را کسب نکرد اما برای دومین سال متوالی جایزه بهترین بازیکن فیفا را برد.

به گزارش فوتبالی، لواندوفسکی با رای مربیان، کاپیتان های تیم های ملی، خبرنگاران و هواداران از سرتاسر جهان توانست بالاتر از لیونل مسی جایزه بهترین بازیکن فیفا را کسب کند. مهاجم لهستانی بدین ترتیب به نوعی انتقام توپ طلا را از مسی گرفت.

مهاجم لهستانی در پیامی در مورد دریافت جایزه بهترین بازیکن فیفا نوشته است:" دوست دارم به تمامی برندگان تبریک بگویم. دریافت جایزه بهترین بازیکن فیفا در مراسم امشب افتخار بزرگی برای من است. حس فوق العاده ایست. ما زندگی هایمان را وقف بهتر شدن می کنیم و سعی می کنیم که به ابعاد بزرگ تری برسیم. بدنهایمان را تا حد محدودیت در اختیار تیم، مربی و هواداران قرار می دهیم. فوتبال یک ورزش جهانی است. این با تمامی روش های ارتباطی مردم فرق دارد چرا که زبانی است که در همه قاره ها فهمیده می شود.ما بازیکنان وظیفه داریم که نماینده ارزشهای بازی نظیر بازی جوانمردانه، احترام و اخلاقمداری باشیم. افتخار می کنم که این کار را برای بایرن مونیخ و تیم ملی لهستان انجام داده ام. از همه هوادارانم تشکر می کنم. بدون هواداران، فوتبال وجود ندارد. بیشترین تلاش خود را انجام می دهیم تا سرگرمی ایجاد کنیم و فوتبال را به بزرگترین نمایش جهان برای هواداران تبدیل کنیم. در نهایت از خانواده و دوستانم به خاطر حمایتشان تشکر می کنم."

روبرت البته تصاویری هم از جایزه بهترین بازیکن فیفا منتشر کرده است که این جایزه را با خود به تختخواب برده است. لواندوفسکی خطاب به جایزه نوشته است:" شب بخیر، خوب بخوابی!"

4125