عکس؛ ژست ویژه رونالدو در کنار پوگبا و تیم برنده تمرین منچستریونایتد

عکس؛ ژست ویژه رونالدو در کنار پوگبا و تیم برنده تمرین منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - منچستریونایتد چهارشنبه ساعت 23:30 در رقابت های لیگ برتر انگلیس باید خارج از خانه به مصاف برنتفورد برود و باید دید که در این بازی شاگردان رالف رانگنیک چه عملکردی خواهند داشت و اوضاع برای آن ها به چه شکل پیش خواهد رفت.

به گزارش فوتبالی، تمرین امروز منچستر یونایتد برگزار شد و یکی از ویژگی های مهم این جلسه تمرینی حضور پل پوگبا در آن بود بدین ترتیب این هافبک فرانسوی هم به تمرین منچستر یونایتد برگشته است و به نظر می رسد که رالف رانگنیک از او در ترکیب تیمش برای بازی های آینده استفاده کند.

کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی منچستر یونایتد به تازگی پستی را در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر کرده است که در آن با ژستی جالب در کنار پل پوگبا، رشفورد و برخی دیگر از بازیکنان منچستریونایتد ایستاده است. رونالدو در توضیح این پست نوشته است:"برنده ها" بدین ترتیب او عکسی را در کنار تیم برنده تمرینات امروز منچستر یونایتد در بازی تمرینی این تیم منتشر کرده است.

باید دید که عملکرد کریستیانو رونالدو در بازی بعدی شیاطین سرخ به چه شکل خواهد بود. او در بازی قبلی با نظر رانگنیک در ترکیب شیاطین سرخ حضور نداشت و استراحت کرد.

1470