روز خوش برای بسکتبال اصفهان؛ سپاهان هم برنده از زمین خارج شد

روز خوش برای بسکتبال اصفهان؛ سپاهان هم برنده از زمین خارج شد

پایگاه خبری فوتبالی- تیم بسکتبال سپاهان مرحله دوم گروهی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال را با پیروزی آغاز کرد. 

به گزارش فوتبالی، در دومین دیدار امروز (دوشنبه) و از مرحله دوم گروهی رقابت های لیگ برتر بسکتبال، از ساعت ۱۷:۳۰ تیم های فولاد مبارکه سپاهان و پالایش نفت آبادان به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه ۷۷ بر ۶۹ به سود نماینده اصفهان به پایان رسید.

در این دیدار سپاهانی ها کوارترهای اول و سوم را ۹ بر ۸ و ۲۷ بر ۱۱ به سود خود خاتمه دادند و در کوارتر دوم با نتیجه ۲۵ بر ۱۶ مغلوب حریف شدند. کوارتر چهارم این دیدار با تساوی ۲۵ بر ۲۵ خاتمه یافت تا در پایان این دیدار به سود فولاد مبارکه سپاهان خاتمه یابد.

در دیگر بازی امروز ذوب آهن اصفهان برابر صنایع هرمزگان به پیروزی دست یافت تا تیم های اصفهانی در رقابت های امروز پیروز از زمین بازی خارج شده باشند.

رقابت های مرحله دوم گروهی لیگ برتر بسکتبال به صورت رفت و برگشت و در چهار گروه دنبال می شود که در گروه C تیم های شهرداری گرگان، صنعت مس رفسنجان، کاله و اکسون، در گروه D مهرام، مس کرمان، آویژه صنعت پارسا و خانه بسکتبال خوزستان، در گروه E شمیدرقم، نظم آوران سیرجان، رعد پدافند هوایی و نیروی زمینی و در گروه F تیم های ذوب آهن، فولاد مبارکه سپاهان، پالایش نفت آبادان و صنایع هرمزگان قرار دارند.

6641